Bukefalos 25 år!

Vad gör vi? Del CXL

Grå, huttrig och deprimerande dag, mer än uppvägt av långt och härligt samtal med god vän :love: dessutom visade det sig att jag baktalat GG eftersom de faktiskt skickat mig min fågelmatare förutom nötterna och med fraktkostnader. Fågelmataren ska jag hämta imorgon.

Fick sedan meddelande om att be quiet! kommer att skicka min skruv. Undrar varför just företag som säljer cpu kylare och liknande är så trevliga. Hade samma erfarenhet av Arctic som tillverkade min gamla fläkt. Skickade diverse delar när det inte fungerade och jag inte hittade dem. Är dock orolig över ett viktigt brev som inte kommit fram ännu - skickades i tisdags så jag ska kanske inte panika riktigt ännu.

Finns inget som heter för många :angel:
20211014_185754.jpg

Detta är utrustning till 2 hundar, 99% är mitt och sambon lånar efter behov.

Liknande trådar

Fritid Ja, jag har en hel del tid nu när jag är sjukskriven och efter cytostatikabehandling blir det lite mindre knop. Så jag behöver tips på...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
2 835
  • Låst
Tjatter Flyter runt lite i värmen och gör snabbinsatser med jobb ute. Funderar på att ta ett glas rosé, jag behöver inte köra bil idag. Edit...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
52 632
Hemmet Det är dags att köpa en ny soffa, köpet kännetecknas av en hög grad av ambivalens och en portion snålhet. idagsläget är det Söderhamn...
Svar
3
· Visningar
688
  • Låst
Tjatter Laddar inför återvinningen samt skottat undan lite jobbgrejor och bokföringen. Katten är ute och mördar något (antar jag) 😄 Hon fick...
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
54 112

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Bara massa tankar
  • "Könade" varor och andra specialindelningar
  • Höstföräldrar 2020 del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat