Vad gör vi? Del CXL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min mensvärk blev nästan obefintlig när jag slutade med gluten. Vet att det är många andra som testat det med mycket gott resultat. Bara ett tips.

Utesluter gluten för det mesta pga ibs så det hjälper inte tyvärr. Gissar på endometrios som jag aldrig tagit tag i ordentligt. Tackar för tipset!
 
Skrivit på ett dokument i några dagar, nu känner jag mig hemmablind så då är det väl dags att skicka det till kollegan för granskning :)
 
Försöker komma på hur vi ska få ström till motorvärmare. Garageport är ju rätt tät om man säger så.. den går inte stänga om vi drar ut en sladd under den.. hmm. Får fundera vidare.
Som en annan sa ta en elektriker och dra till utsidan passa på att förbereda för el-bil med om ni kan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
67 489
Tjatter Jag ligger ofta på soffan och lyssnar på musikvideos på youtube i datorn. Ibland pausar uppspelningen, eller så är det för mycket reklam...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 269
Senast: Habina
·
Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
609
Tjatter Hello I don't know how I ended up here I don't know Swedish nor do I have much interest in horses My friends seem to love this website...
Svar
4
· Visningar
604
Senast: Sarah415
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp