Vad gör vi? Del CXL

Status
Stängd för vidare inlägg.
En massa ångest ikväll. Det var nog såhär i efterhand förhastat att säga upp mig. Önskar jag hade en bättre impulskontroll ibland och tänkte lite mer innan jag fattar viktiga beslut.
Men ja, nu är läget så och jag får leta nytt jobb. Det löser sig nog, men har ångest över det.
 
En massa ångest ikväll. Det var nog såhär i efterhand förhastat att säga upp mig. Önskar jag hade en bättre impulskontroll ibland och tänkte lite mer innan jag fattar viktiga beslut.
Men ja, nu är läget så och jag får leta nytt jobb. Det löser sig nog, men har ångest över det.

Kunde du inte jobba i en annan klass? (du behöver inte svara om du inte vill).
 
Trött kropp, speedad hjärna. Surfar här mot bättre vetande istället för typ meditation eller något annat sömnhygieniskt. Bra val. :cool:

Jag har magnetröntgat hjärnan idag (och sett folk trängas som om covid aldrig funnits). Herregud, vad mycket ljud i den där maskinen. :sleep: Jag har bara bra upplevelser av personalen på bild, fys och annat sådant. Så även idag. Heja vården!

Helt fantastiskt väder här idag också.
 
Suck, jättemycket att göra på jobbet idag. Fick ingen hjälp av kollegan igår, hen gick och satte sig på toaletten i en halvtimme istället för att hjälpa till, så jag får börja tidigare då jag hinner klart i tid. Ska iväg och ta blodprov på morgonen innan jag börjar min runda.

Stör mig så på den kollegan! Hen smiter alltid iväg och lyfter inte ett finger för att hjälpa nån annan. Alla andra på arbetsplatsen hjälper till med allt de kan (och kan vi inte försöker vi ändå). Men inte den här personen.

Jaja, jag måste inte umgås med hen.
 
På jobb och jag känner inte alls för det. Såg att min gamla arbetsplats söker ny personal. Så sugen på att ringa och kolla med dem men jag har inte rätt teknisk bakgrund som behövs för tjänsten :( annars hade den passat mig jättebra

Kanske blir träning med hästen senare idag. Skulle verkligen behövas . Behöver komma igång.

Vart uppe tidigt idag för att hinna lämna hundar innan jobb och jag tog mig faktiskt tide att slänga på lite mascara så känner mig ganska ok om inte väääääldigt trött.

Igår bråkade kroppen lite med mig och jag spydde halva natten (ej magsjuka) så jag är lite ur gängorna idag men det ger sig bara man kommer igång.
 
På jobb och jag känner inte alls för det. Såg att min gamla arbetsplats söker ny personal. Så sugen på att ringa och kolla med dem men jag har inte rätt teknisk bakgrund som behövs för tjänsten :( annars hade den passat mig jättebra

Kanske blir träning med hästen senare idag. Skulle verkligen behövas . Behöver komma igång.

Vart uppe tidigt idag för att hinna lämna hundar innan jobb och jag tog mig faktiskt tide att slänga på lite mascara så känner mig ganska ok om inte väääääldigt trött.

Igår bråkade kroppen lite med mig och jag spydde halva natten (ej magsjuka) så jag är lite ur gängorna idag men det ger sig bara man kommer igång.
Ring i alla fall, vad har du att förlora?! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
67 469
Tjatter Jag ligger ofta på soffan och lyssnar på musikvideos på youtube i datorn. Ibland pausar uppspelningen, eller så är det för mycket reklam...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 267
Senast: Habina
·
Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
607
Tjatter Hello I don't know how I ended up here I don't know Swedish nor do I have much interest in horses My friends seem to love this website...
Svar
4
· Visningar
604
Senast: Sarah415
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp