Vad gör vi? Del CXL

Status
Stängd för vidare inlägg.
50% av alla samtal jag får är sådana. Sitter ju i växeln så det hade varit helt okej om de bara kunde fatta att jag inte vet allt i hela världen :rage::D

"jag har en jesustaty och en pilgrim från x land bröt av jesusbarnets arm, kan du hjälpa mig? Vi kan ju inte ha jesubarn utan arm! "

"hej jag gick i skolan för 20 år sedan och vill ha bilder från mitt verk"

"vad har ni för IT system och hur är de kopplade"
🤷‍♀️

Ay, känner igen det där. Jag ska egentligen inte sitta i växeln men för att inte skriva en uppsats i ämnet är den korta storyn att mitt nummer ligger på en slinga av satans anledningar. Vilket gör att jag tar ungefär ett tiotal samtal om dagen med människor som undrar varför dom inte kan nå en viss person, försöker få mig att hjälpa till med något jag inte har behörighet till osv. Väldigt stimulerande arbetsuppgift och inte alls frustrerande.
 
CD0966E0-8E4A-49D0-B7E2-A350BE3C1E84.jpeg


Så nära men så långt bort. Hällen kräver i princip en elektriker att koppla in, ugnen har en stickkontakt 😅 Det ska upp en fläktkåpa också.

Men idag verkar det luta åt lite golvläggning men den som lever får se 🤷‍♀️
 
Senast ändrad:
Är oerhört frustrerad på att jag inte verkar kunna komma igång med något i dag igen.
Eller jag kom igång och var helt inne i det och hade flyt (trögt flyt men ändå), sen blev jag avbruten och jag har helt glömt vad jag gjorde.

Behöver sova, och behöver helg helst i går. :arghh:
 
Kommer nog inte få något gjort i dag öht :cautious: Kommer krångel till höger och vänster och jag blir apstressad av att inte kunna känna att jag får något gjort. Har för tillfället gett upp och sitter mest och väntar på nästa krångel i stället för att göra något produktivt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
67 446
Tjatter Jag ligger ofta på soffan och lyssnar på musikvideos på youtube i datorn. Ibland pausar uppspelningen, eller så är det för mycket reklam...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 267
Senast: Habina
·
Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
606
Tjatter Hello I don't know how I ended up here I don't know Swedish nor do I have much interest in horses My friends seem to love this website...
Svar
4
· Visningar
603
Senast: Sarah415
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp