Vad gör vi? Del CXL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grå, huttrig och deprimerande dag, mer än uppvägt av långt och härligt samtal med god vän :love: dessutom visade det sig att jag baktalat GG eftersom de faktiskt skickat mig min fågelmatare förutom nötterna och med fraktkostnader. Fågelmataren ska jag hämta imorgon.

Fick sedan meddelande om att be quiet! kommer att skicka min skruv. Undrar varför just företag som säljer cpu kylare och liknande är så trevliga. Hade samma erfarenhet av Arctic som tillverkade min gamla fläkt. Skickade diverse delar när det inte fungerade och jag inte hittade dem. Är dock orolig över ett viktigt brev som inte kommit fram ännu - skickades i tisdags så jag ska kanske inte panika riktigt ännu.
 
Finns inget som heter för många :angel:
20211014_185754.jpg


Detta är utrustning till 2 hundar, 99% är mitt och sambon lånar efter behov.
 
Men alltså… Hittade inte lösenordet till Wi-Fi:et och gick runt i huset. Läste någon informationsfolder. Kollade hemsidan osv. Frågade tillslut en person om anslutningen och han pekade bakom mig och där stod en anslagstavla precis 😳
Och först NU ser jag att det även står på dörren inne i rummet 👀
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
67 474
Tjatter Jag ligger ofta på soffan och lyssnar på musikvideos på youtube i datorn. Ibland pausar uppspelningen, eller så är det för mycket reklam...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 269
Senast: Habina
·
Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
607
Tjatter Hello I don't know how I ended up here I don't know Swedish nor do I have much interest in horses My friends seem to love this website...
Svar
4
· Visningar
604
Senast: Sarah415
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp