Vad gör vi? Del CXL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pizza 🥳

7805A54A-B428-4073-A65C-7B5ADFCBD30F.jpeg
 
Mysigt att fixa boxen och bara stå en stund och mysa med pållans huvud i min famn ❤. När jag kom hem såg jag allt att sambon hade fått med en godisrulle i ett paket han beställt och det är då inte vilket godis som helst utan såna där extra strong mint och det fick mig direkt att tänka på min saknade foderhäst som inte finns längre ❤.
 
Jag fick lite respit några timmar men nu har hostan satt igång igen :meh: Så jag pimplar te och äter lite glass. Sover på soffan inatt för enkelhetens skull och halvkollar på Tv:n. När jag är frisk lär jag inte vilja se åt varken glass eller te på minst 1 månad misstänker jag 😅
 
Älskar känslan av en nybäddad säng :love: Men det var lite oklart om jag skulle få plats :cool:

Visa bifogad fil 78147
så fiiin! :love:

Hmm stör mig förvisso på exet, men fin kväll. Man saknar ju lite mindre just nu kan man säga :angel:
Imorgon väntar dessutom ridning och sedan pusselkväll. Evigt tacksam för mina vänner, och vilket jävla fint liv jag har ändå egentligen!
Nu, soppa och lagrad ost, och ett glas rött. Gött :d
 
Om man vaknar 5.45 och inte kan somna om, då får man bada! :up: sen skola och redovisning av våra gestaltningsförslag. Tyvärr så saknar alla grupper posters eftersom plottrarna inte funkar. Tekniker från Ricoh skulle komma men kl 16 var det fortfarande ingen där. När vi felanmälde dem? I TISDAGS eftermiddag. :banghead:
 
Sitter och surfar hattar och hamnade på en sida för en butik med vintageprylar. Massor av sakerna står det "såld" på. Kan inte riktigt förstå poängen med att ta med även detta :confused: ? Det är ju bara irriterande för mig om jag ser DEN prylen, och jag inte kan köpa den, eller??
 
Hemma i soffan. Natten spenderades på toagolvet, en sån månad när mensvärken är helt out of control. Nåja, ett par timmar till så kan jag nog stå upp :meh:
Min mensvärk blev nästan obefintlig när jag slutade med gluten. Vet att det är många andra som testat det med mycket gott resultat. Bara ett tips.
 
Äter frukost. Behöver cykla till jobbet om senast 10 min. Det kan bli tight. Tänker dock inte(!) stressa en fredagmorgon när vi dessutom har långt schema för då blir det garanterat att jag sover bort hela helgen igen i ren utmattning. Drömde inatt att jag hamnade att prata med en person som hade tips på ett jobb att söka, och till skillnad från mina vanliga, orealistiska drömmar så var det här faktiskt ett jobb som kan gå att söka i verkligheten. Jag kanske skulle testa? :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
67 474
Tjatter Jag ligger ofta på soffan och lyssnar på musikvideos på youtube i datorn. Ibland pausar uppspelningen, eller så är det för mycket reklam...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 269
Senast: Habina
·
Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
607
Tjatter Hello I don't know how I ended up here I don't know Swedish nor do I have much interest in horses My friends seem to love this website...
Svar
4
· Visningar
604
Senast: Sarah415
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp