Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma efter flera dygn i vården. Fått en dialysfistel och en dialyskateter inopererad. Mer omfattande ingrepp än jag fattat. Operationen tog fyra timmar och inatt har jag inte sovit alls pga smärtor.

fick Ketogan mot det onda och det visar sig att jag inte tål det. Jag kräks.

Tre dygn utan mat och jag är rätt matt. Gröt får jag behålla så det ar vad jag festade loss på när jag kom innanför dörren hemma. :D Men föst tände jag i spisar och panna. Det är 15 grader i huset.

Sammanfattningsvis en rätt ynklig tant just nu. Men vi tar oss. Längtar efter att få sova i egen säng. Ja efter att få sova över huvud taget.

:heart

Ska du inte ta och starta en ny VGV-tråd nu? ;) :D
 
Idag har jag fyndat en drömmig och dyr väska som jag fick på 80% rea. Efter att ha snålat med privat abonnemang på Photoshop i alla år fick jag även idag hela Creative Cloud av mitt företag med alla program, tillhörande onlinekurser och behörighet till programmen på tre olika enheter.

Jag vet inte om jag är gladast över väskan eller programmen, men det känns som julafton!
 
Idag har jag fyndat en drömmig och dyr väska som jag fick på 80% rea. Efter att ha snålat med privat abonnemang på Photoshop i alla år fick jag även idag hela Creative Cloud av mitt företag med alla program, tillhörande onlinekurser och behörighet till programmen på tre olika enheter.

Jag vet inte om jag är gladast över väskan eller programmen, men det känns som julafton!
Bild på väskan är ett måste!
 
Bild på väskan är ett måste!

Så ser den ut!

C5A1CFEC-A5E8-4B34-8A62-0C6662234F0D.jpeg
 
Försöker motivera mig till att åka och hämta upp min nya datorskärm, men har känt mig hängig sedan tisdag kväll så det får nog vänta. Lika bra det för jag känner mig minst lika opepp att ta itu med hela proceduren att byta dator. Den får nog stå tills efter helgen så får vi se hur läget är då.

Och så klurar jag på ett intressemail om valpkullen jag såg. Återstår att se om jag alls får iväg det, efter den otur jag hade med avskräckande uppfödarkontakt i somras så fick det redan dåliga självförtroendet sig en rejäl törn...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Arbetsintervju
  • Jag vill inte vara så trött 😭

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp