Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är tufft att ha börjat jobba heltid borta, känner mig totalt slut på kvällarna och detta mörker, det tar knäcken på mig. :( Varje lördag hittills har jag varit däckad och sen stress på söndagen för allt jag borde göra. Visst jag har försökt hålla igång men jag vill helst bara sova hela lördagen. :( Det borde väl bli bättre snart hoppas jag. Nästan så jag ser fram emot att gå ner i tid efter jul. Då blir det 80 % istället
 
På väg hem från stallet.
Ändå helt oförskämt pepp på livet??

(Ja, lektionen gick bra haha.)
Pluggstress, men det ska nog gå. Konserter drar igång igen :love: Fest/klubb i helgen. Massor med ridning inplanerad, och hittat en till fantastisk häst på ridskolan.

Liiiveeeet :bump:
Och singel. Fan fint alltså :D
 
Försöker bena ut om jag ska åka till min dagliga verksamhet imorgon eller vara hemma. Har känt mig hängig hela dagen men inte regelrätt sjuk, och jag vet att jag kan bli såhär bara av att försöka leva ett normalt liv, så det är en svår avvägning. :down: Det är bara någon månad sen jag började igen efter ett långt uppehåll så förhoppningsvis är det trötthet som går över med tiden, men fyfan vad träligt det känns.
 
Idag fick pållan en välförtjänt vilodag efter motion uppsuttet såväl som avsuttet en hel vecka/7 dagar (!) varav jag har ridit de senaste fem dagarna i följd 🤩😍 så då fick det istället bli fokus på att pyssla om kärleken; om inte annat så förtjänade sambon verkligen massage efter hjälpen vid träningstävlingen 💞 . Nu lite kvällis (varm choklad med ostsmörgås) som smakar extra bra en höstkväll till En bondgård mitt i stan och medan älsklingen tittar på Anders knackar på sjunker jag ned i badbaljan 😍.
 
Är vaken och skriver. Pendlar mellan två uppgifter, tror jag ska skriva färdigt den ena så jag kan släppa den sen :p Ska skapa en lista och kommentera, det tar egentligen ingen tid alls.

Idag ska jag lämna bilen till verkstaden. Problemet är bara att det egentligen är för varmt för att problemet jag har ska upptäckas. Förr så betedde den sig underligt när mängden bränsle var under 1/4 tank så jag får väl ta en extra lång väg till verkstaden.
 
BD9B8C37-BD8F-4887-8911-C29728CF24E5.jpeg

Dvs jag jobbar 😏
 
Plockar, och försöker tänka ut om det är något jag missat. Packar mig och hunden inför min sjukhusvistelse idag. Måste komma ihål att tanka bilen innan jag lämnar den illl avkomman också. Hens bil är krasslig och hen har möte med regionen idag. Där gör den bättre nytta är jag ändå inte ska köra nånstans.

Få se om det blir akutdialys eller om de bara medicinera mig. Får lite skäll av vården för jag är för hurtig. Läkaren var skapligt häpen över att jag dagen innan suttit i bil större delen av dagen med kompis och åkt till djursjukhuset med en häst. De tycker inte jag fattar hur dålig jag är. men inget blir väl bättre av att ligga stilla och oja sig över livet? Jag gör det jag orkar. Det är roligare på det viset.

Lite hjärtsnörp över att lämna hunden i avkommans vård. Mest för att jag inte tycker om att besvära. Samtidigt vet jag att hunden är högt älskad även hos dem. hunden själv kommer att tycka att det är toppen. Hans två absoluta favoritmänniskor och han får tillbringa tid med dem.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp