Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.

Calmiche

Trådstartare
Så, ny tråd :D

Jag har nyss kommit hem så roar mig med att värma lite mat och kika på klädsidor. Ska till Östersund i helgen så tänkte passa på shoppa stövletter/vinterskor, det är ju ett kallhål så de kanske har bra skor däruppe :laugh: ska man tro syrran som bor där så går alla runt i kängor hela tiden och ingen har "finskor" som stövletter... O_o 😅
 
Hoppla.
Läkaren ringde. De vill lägga in mig akut imorgon för mina njurar är rejält illa ute.

Så nu har jag fixat hundvakt, packar väska åt honom och åt mig samt försöker tänka vad jag behöver förbereda (vattna igenom alla blommor ordentligt t.ex.) Ska städa ut bilen också, vi lånbyter bil avkomman och jag.

Detta liv...

Som sagt, det ju bara att hojta om det behövs assistans härifrån. Det enda du ska lägga energi på är att bli bättre, inte praktiska bestyr! :heart
 
Så, ny tråd :D

Jag har nyss kommit hem så roar mig med att värma lite mat och kika på klädsidor. Ska till Östersund i helgen så tänkte passa på shoppa stövletter/vinterskor, det är ju ett kallhål så de kanske har bra skor däruppe :laugh: ska man tro syrran som bor där så går alla runt i kängor hela tiden och ingen har "finskor" som stövletter... O_o 😅

Stylish i Östersund är outdoorkläder från dyra märken... :cool: :rofl:
 
:jawdrop:O_o:cautious:
Då är chansen liten jag hittar snygga "utegångs"- stövletter som duger till kortare promenader och lite väntan på en buss alltså :cautious::rofl:
Får tänka positivt, jag lär va den snyggast klädda i hela stan alltså! I min åsikt då, som planerar gå runt i klänning :angel::D

Du får hälsa Storsjöodjuret från mig :D

Ska ni ut och äta? Det finns massor med bra ställen, det är verkligen en restaurangstad :up:
 
Fick i uppdrag av partnern att ta fram dennes speldator, så att han kanske skulle kunna fjärrinstallera något nytt spel sedan innan han kommer hem imorgon. Känner mig lite mindre ensam med speldatorn surrande? + alla allt ljus på tangenter och mus ger lite julstämning. :D
Lite surt att han har så bråttom att spela när han kommer hem.
 
Idag fick datorn Windows 11. Kan inte tycka att det är några större olikheter hittills, förutom att startknappen sitter i mitten i stället för på vänstersidan. Ser lite udda ut...... O_o

Linssoppan - som fick puttra hela dagen i crockpotten - blev MYCKET god :) ! Åts med frasiga scones, så det gjorde ju inte saken sämre precis.... :D
 
Igår bokade jag och sambon en resa i februari :love: sambon hade lite krav "nu ska vi inte slösa något fram till dess! Det är slut på "lyxig" mat på helgerna bland annat.

MINDRE än 24 h senare får jag ett sms. "Jag har råkat köpa en skoter..."

För 58k! Jag beställde extra lyxig middag idag och har mobbat honom sen dess och förhandlat mig till en ny tv-bänk som han ansåg hörde till "lyx" så sent som igår :devil: :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp