Vad gör vi? Del CXLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Shit när klockan ringde 05,15 i morse så fick jag släpa mig upp, min handledare fråga om jag var trött :angel: 😂 Men efter ett par koppar kaffe och en extra lång rast idag sprang resten av dagen på i rasande fart.
Bokat influensa vaccin sprutan idag med, så får hålla mig frisk tills tisdag :cautious: :grin:

Sätt min häst 1 gång den här veckan så ska bli skönt med helg och få snosa på honom med start i morgon tills söndag :heartheart
 
Hämtat in posten och får krupp på att Jehovas än en gång skickat brev till mig. Måste vara tredje gången på mindre än ett år, de verkar väldigt stenade på att försöka frälsa mig. Så nu sitter jag och funderar på hur man hamnar på deras svarlista, är det till att öppna dörren nästa gång de fysiskt är i trakten och utropa att jag är queer och älskar Satan tro? :angel::sneaky::devil:

Skämt åsido, jag fattar att det hör till deras tro att de ska få in fler men jag tycker att de borde fatta vinken när de om och om igen försöker ta kontakt och inte får minsta antydan till återkoppling. Men så har sekter aldrig varit logiska heller. :down:
 
Hämtat in posten och får krupp på att Jehovas än en gång skickat brev till mig. Måste vara tredje gången på mindre än ett år, de verkar väldigt stenade på att försöka frälsa mig. Så nu sitter jag och funderar på hur man hamnar på deras svarlista, är det till att öppna dörren nästa gång de fysiskt är i trakten och utropa att jag är queer och älskar Satan tro? :angel::sneaky::devil:

Skämt åsido, jag fattar att det hör till deras tro att de ska få in fler men jag tycker att de borde fatta vinken när de om och om igen försöker ta kontakt och inte får minsta antydan till återkoppling. Men så har sekter aldrig varit logiska heller. :down:
Min pappa har en kund som är vittne, han försöker ständigt få med pappa i sekten. Och pappa vill inte säga ifrån heller då han får mycket jobb från vittnet.
Så less på att vittnet försöker utnyttja arbetsrelationen på det fula sättet.
 
IMG_20211111_143032323.jpg
Fått tummen ur och beställt nytt tyg för att klä om våra stolar i matrummet. Inte en sekund för sent uppenbarligen... :crazy:
 
Vad mysigt!
Själv köpte jag deras minikonsol för några år sen så Super Mario1 &3, bubble bubble samt Ice Climber är favoriterna här
Vi har knappt några spel kvar, de har försvunnit nånstans nångång typ, så jag är lite sugen på minikonsolen. Älskar Bubble Bobble!
 
Visa bifogad fil 79391Alltså hämtade även mitt nya körkort. Fotot jag tog direkt efter att jag blev utskriven från sjukan. Ser faktiskt inte ut som Onkel Fester som jag gjorde på den där stora skärmen (tryckte ok på kortet pga chock).
MEN jag ser ut som en kvinnlig seriemördare i en psykologisk brittisk thriller. Eller hur @cambodia ?? Du känns som en person som skulle kunna avgöra detta. Tänker att jag kommer bli castad till nästa omgång av Scott och Bailey?
(Min granne tycker att jag ser ut som en ”små-kåt nekrofil”).
Jag tänker på Morticia Addams!
 
Köpte för lite tapeter. Och givetvis har de utgått ur sortimentet. Tur att jag kontrollräknade innan vi började tapetsera. Får väl köpa nåt annat. Surt..

Ska måla taket imorgon. Och listerna. Borde skura upp golvet ordentligt med, det är nog inte gjort sen tidernas begynnelse.

Dessutom är jag sjukt sugen på att byta gardiner. Problemet är att jag inte har några att byta med... Så går det när man flyttar från lägenhet till hus med många fönster.
Fondvägg kanske löser problemet?
 
Ni minns den dar diskussionen om vad man anvander osthyvlar till "over here"? 😜 WELL ... det kan handa att jag sags vifta med en osthyvel over en citron for att fa "zest" haromdagen :cautious: och det kan handa att jag nu har ett relativt stort sar som laker aldeles for sakta och sitter precis dar jag vilar handen nar jag skriver pa datorn och anvander touch pad. :o
 
Hemma och vilat ett tag. Bara fredag imorgon och sen är det äntligen helg, välbehövligt! Fick hem en bokhylla nu ikväll så den ska på plats i helgen och äntligen ska alla böcker få komma upp ur kartongerna :D
 
Hämtat in posten och får krupp på att Jehovas än en gång skickat brev till mig. Måste vara tredje gången på mindre än ett år, de verkar väldigt stenade på att försöka frälsa mig. Så nu sitter jag och funderar på hur man hamnar på deras svarlista, är det till att öppna dörren nästa gång de fysiskt är i trakten och utropa att jag är queer och älskar Satan tro? :angel::sneaky::devil:

Jag är på svartlistan! Alla mina grannar fick, inte jag 🤪🤪 Tror jag spelat för mkt Bas Kol på högsta volym. De vill inte slösa sin tid på mig 😆
 
Ni minns den dar diskussionen om vad man anvander osthyvlar till "over here"? 😜 WELL ... det kan handa att jag sags vifta med en osthyvel over en citron for att fa "zest" haromdagen :cautious: och det kan handa att jag nu har ett relativt stort sar som laker aldeles for sakta och sitter precis dar jag vilar handen nar jag skriver pa datorn och anvander touch pad. :o
Varför använde du inte ett rivjärn :confused:
 
Darfor att citronen i fraga inte var farsk nog. Skalet var lite mjukt och da ar inte ett rivjarn vasst nog ... daremot en av alla mina utmarkta osthyvlar. :D
Jag tycker fortfarande det låter lite farligt... Men så har jag inget minne av att nånsin stött på en citron med mjukt skal så :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 222
Senast: pepp
·
  • Låst
Relationer Jag har på senare år reflekterat över att det fanns en tjej jag inte var så snäll mot i grundskolan. Jag kommer inte ihåg så mycket...
13 14 15
Svar
286
· Visningar
13 768
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 658
Senast: Badger
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 036
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Kreditkort
  • SHL 23/24
  • Masked Singer 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp