Vad gör vi? Del CXLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Man kan värma vatten på vedspisen :D
Efter stormen Gudrun var jag utan ström i nio dygn :crazy:
Då höll jag på att ge upp :(
Oj, nio dygn! 😳
Det förstår jag verkligen!

Som idag att vara utan ström är ju mer bara störigt. Jag kan ju duscha innan eller efter. Huset hinner ju inte bli nedkylt på den tiden och mat i kyl och frys bör överleva. Går ju att ställa ut saker med.
Vedspisen var i annat boende.

9 dygn känns lite väl äventyrligt!
 
Har hämtat ut mitt lite glittriga ulljulgarn :D
20211125_120616.jpg
 
Inatt sov jag med minste sonen istället för lilla E och min man. Och herrejösses, det var länge sen jag känt mig så utvilad så förmiddagen har varit väldigt effektiv med studier, handling och träning. Utöver att lämna barn på skola och förskola. Jag vill ha fler såna här dagar :D
 
Jahopp

Sambon bara hörra Diabetikern jag var och gjorde ett covid-test nu så får vi svaren snart.

Jag bara - Är du dålig?

Jo men jag har ju haft ont i halsen i över ett dygn och rethosta och kännt mig trött.
Hade jag ingen aning om. Precis informerat mina kollegor och ja det är ju jättebra att han gjorde testet men lite information?

Håller tummar och tår fö att det är negativt så vi kan åka till mina släktingar i Stockholm i helgen
 
Behövde byta mobil och tänkte att det skulle bli en snabb sväng in på Media Markt. Snabbt blev det dock inte; nästan 1,5 timme! Men då har jag å andra sidan gjort ett abonnemangsbyte till samma som sambon (han har länge tyckt att jag ska byta) och fick en himla bra deal på abonnemang med avbetalning på mobilen (betydligt lägre än jag har idag, de har ju dessutom höjt ännu mer) samt 1000 kr i presentkort att använda på Media Markt, inte illa! :). Var ju på plats lagom när de öppnade så innan I väntan passade jag på att ta ett varv inne på EKO för första gången och vad härligt med doften av nybakat där inne 😍.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 191
Senast: pepp
·
  • Låst
Relationer Jag har på senare år reflekterat över att det fanns en tjej jag inte var så snäll mot i grundskolan. Jag kommer inte ihåg så mycket...
13 14 15
Svar
286
· Visningar
13 752
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 656
Senast: Badger
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 990
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp