Vad gör vi? Del CXLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åt lite för fort och mår nu illa. Känns som att den här veckan går sådär :meh: 🤷‍♀️

Nåja cocillana gjorde susen för hostan. Den är på en mycket vettigare nivå, och jag känner mig cocillana-groggy (gissar att det faktum att jag bara sovit 3 timmar spelar in) men ändå mycket piggare än med den hysteriska hostan.
Låter som luftrörskatarr? Ansträng dig inte för mycket på SIHS; titta desto mer 😄🥰 och titta åt mig som aldrig hitintills upplevt detta 🙃.
 
:heart
261262410_3112366225649318_8072913653026815902_n.jpg
 
EXAKT HUR PRAKTISKT? Hade jag hade en skötväska i stället för en handväska den där gången i taxin efter att jag druckit fem tequilashots och en flaska vin så hade jag ju inte behövt kräkas rakt i knät, eller den där gången en yoghurtburk sprack.
Jag kräktes i min kompis väska istället. Det är fan vänskap att tvinga sin kompis kräkas i ens väska. 😂
Fortf kompisar 20 år senare. Mot alla odds! 😅❤️
 
Sambo skulle handla sidfläsk till fläskpannkaka. Man ska ha 300 gr. Det brukar vara det i paketen. Sambo tyckte dock det var lite och köpte två.
När han kommer hem tycker jag paketen ser stora ut. Han har köpt två paket om 750 gr, dvs 1,5 KILO, dvs 5 ggr mer än vad man ska ha.
”Tyckte de var lite dyrare..”
Tog ett paket och satsade på fläsk med pannkaka istället för tvärtom. 😅
A1C4926E-CCC2-4DC8-A449-82739A0A6853.jpeg
 
Sambo skulle handla sidfläsk till fläskpannkaka. Man ska ha 300 gr. Det brukar vara det i paketen. Sambo tyckte dock det var lite och köpte två.
När han kommer hem tycker jag paketen ser stora ut. Han har köpt två paket om 750 gr, dvs 1,5 KILO, dvs 5 ggr mer än vad man ska ha.
”Tyckte de var lite dyrare..”
Tog ett paket och satsade på fläsk med pannkaka istället för tvärtom. 😅
Visa bifogad fil 80162
Han kan äta tillsammans med min unge. Mormor sa vid maten idag att hon försöker dra ner på mängden kött vi äter. "Låt bli med det och ge mig fläsket" svarade ungen :D
 
Nu har fluffet flyttat. Gick dock inte igenom besiktningen så blir lite testperiod och så får vi se om han går igenom sen eller om han kommer tillbaka.

Är tomt nu med "bara" studsbollen (som levde upp till det namnet idag). Ingen fluffig islänning som skulle in :(
Tror definitivt att han får det bra där men är ju fortfarande sorgligt.
 
Katten har nu hållit låda och röjt som ett spagettisnöre på speed i snart två timmar och fick sista halvtimmen med sig både mig och hund. Nu är jag slut som artist och ska försöka slumra några timmar innan det är dags att kliva upp. Städa upp efter oss alla tre får jag göra senare. 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 174
Senast: pepp
·
  • Låst
Relationer Jag har på senare år reflekterat över att det fanns en tjej jag inte var så snäll mot i grundskolan. Jag kommer inte ihåg så mycket...
13 14 15
Svar
286
· Visningar
13 742
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 653
Senast: Badger
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 949
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp