Vad gör vi? Del CXLII

Status
Stängd för vidare inlägg.

Scandi

Trådstartare
Idag har jag skaffat väldigt närgångna och väldigt hungriga vänner... :love:

20211111_162037.jpg
 
Senast ändrad:
Phu. Kollegans barn blev inlagd över natten och jag har gjort alla kollegans arbetsuppgifter + mina + kurs. Så går det med produktiviteten när jag är hemma och slipper konstanta avbrott, jag kan jobba för två.

Men nu skiter jag i det här och drar till gymmet. :D
 
4D8DCD53-2FFC-4FAC-A536-6E0B4FA3A341.jpeg
Dagens provtagning…

Har hunnit fundera ganska mkt på detta med vården. Kanske hade varit lite småkul att jobba inom vården? Tror iofs att jag hade velat jobba lite mer som typ en fältskär på 1600-talet. Inte så mkt pill, man får arbeta praktiskt, träffa mkt folk men samtidigt inte ägna sig åt trist tomprat. Kanske hade man kunnat som uppföljning föda upp tama blodiglar som man sen skickade med rekommenderad brevduva till de patienter som mot förmodan överlevde. Rimligt?
 
Köpte för lite tapeter. Och givetvis har de utgått ur sortimentet. Tur att jag kontrollräknade innan vi började tapetsera. Får väl köpa nåt annat. Surt..

Ska måla taket imorgon. Och listerna. Borde skura upp golvet ordentligt med, det är nog inte gjort sen tidernas begynnelse.

Dessutom är jag sjukt sugen på att byta gardiner. Problemet är att jag inte har några att byta med... Så går det när man flyttar från lägenhet till hus med många fönster.
 
D75E0715-64E3-4B43-9F5F-83AA003B7C85.jpeg
Alltså hämtade även mitt nya körkort. Fotot jag tog direkt efter att jag blev utskriven från sjukan. Ser faktiskt inte ut som Onkel Fester som jag gjorde på den där stora skärmen (tryckte ok på kortet pga chock).
MEN jag ser ut som en kvinnlig seriemördare i en psykologisk brittisk thriller. Eller hur @cambodia ?? Du känns som en person som skulle kunna avgöra detta. Tänker att jag kommer bli castad till nästa omgång av Scott och Bailey?
(Min granne tycker att jag ser ut som en ”små-kåt nekrofil”).
 
Visa bifogad fil 79391Alltså hämtade även mitt nya körkort. Fotot jag tog direkt efter att jag blev utskriven från sjukan. Ser faktiskt inte ut som Onkel Fester som jag gjorde på den där stora skärmen (tryckte ok på kortet pga chock).
MEN jag ser ut som en kvinnlig seriemördare i en psykologisk brittisk thriller. Eller hur @cambodia ?? Du känns som en person som skulle kunna avgöra detta. Tänker att jag kommer bli castad till nästa omgång av Scott och Bailey?
(Min granne tycker att jag ser ut som en ”små-kåt nekrofil”).

Hur vet grannen hur en "små-kåt nekrofil" ser ut? :cautious:


:rofl: :rofl: :rofl:
 
Visa bifogad fil 79391Alltså hämtade även mitt nya körkort. Fotot jag tog direkt efter att jag blev utskriven från sjukan. Ser faktiskt inte ut som Onkel Fester som jag gjorde på den där stora skärmen (tryckte ok på kortet pga chock).
MEN jag ser ut som en kvinnlig seriemördare i en psykologisk brittisk thriller. Eller hur @cambodia ?? Du känns som en person som skulle kunna avgöra detta. Tänker att jag kommer bli castad till nästa omgång av Scott och Bailey?
(Min granne tycker att jag ser ut som en ”små-kåt nekrofil”).
Nu tycker jag väl att du tar i 😅 Men för all del, du och snygg-doktorn kanske kan skicka in en ansökan :D
 
Visa bifogad fil 79391Alltså hämtade även mitt nya körkort. Fotot jag tog direkt efter att jag blev utskriven från sjukan. Ser faktiskt inte ut som Onkel Fester som jag gjorde på den där stora skärmen (tryckte ok på kortet pga chock).
MEN jag ser ut som en kvinnlig seriemördare i en psykologisk brittisk thriller. Eller hur @cambodia ?? Du känns som en person som skulle kunna avgöra detta. Tänker att jag kommer bli castad till nästa omgång av Scott och Bailey?
(Min granne tycker att jag ser ut som en ”små-kåt nekrofil”).
Jag tycker du ser ut som nåt slags kulturskribent som andas lite 90-tal?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
101 997
Senast: pepp
·
  • Låst
Relationer Jag har på senare år reflekterat över att det fanns en tjej jag inte var så snäll mot i grundskolan. Jag kommer inte ihåg så mycket...
13 14 15
Svar
286
· Visningar
13 273
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 561
Senast: Badger
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 708
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp