Vad gör vi? Del CXLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag har jag haft utvecklingssamtal :)

Förutom att vi pratade om klimatet i klassen (det är långt ifrån bra) så pratade vi om mig och hur det går i de kurserna som jag läser. Min mentorn läste upp det mina lärare har skrivit i mitt omdöme/om mig och jag förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna så fina ord? :o
"godisklubba gör mina dagar roligare, jag hoppas att jag också gör hennes dagar lite roligare"
"godisklubba is sometimes struggling with the class but she always does her best. It’s a preasure to have her in my class"
Alltså? 😭❤️

Jag har helt enkelt världens bästa lärare :love:
Är hundra procent övertygad att du förtjänar de fina orden :heart
 
Häftigt! Det är definitivt många vägar att välja vidare inom. Jag har endast grundkurser i programmering, nätjuridik, tjänstedesign osv inom min examen och har landat i en mer allmän digitaliseringsutvecklingsroll och framöver projektledare inom automatiseringsprocesser. Skönt att man inte behöver vara expert fullstackutvecklare för att kunna jobba med framtidsyrken ändå. :up:
Ja, min partner är civilingenjör men har kollegor som har yrkeshögskoleutbildning, och känner vissa som inte har någon officiell utbildning alls men som jobbar med programmering. Så finns många möjligheter inom det yrket.
 
Idag har jag haft utvecklingssamtal :)

Förutom att vi pratade om klimatet i klassen (det är långt ifrån bra) så pratade vi om mig och hur det går i de kurserna som jag läser. Min mentorn läste upp det mina lärare har skrivit i mitt omdöme/om mig och jag förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna så fina ord? :o
"godisklubba gör mina dagar roligare, jag hoppas att jag också gör hennes dagar lite roligare"
"godisklubba is sometimes struggling with the class but she always does her best. It’s a preasure to have her in my class"
Alltså? 😭❤️

Jag har helt enkelt världens bästa lärare :love:
Bra lärare glömmer man aldrig, kanske att det gäller elever också? :)
 
Har plockat fram adventsbelysningen inne så nu återstår bara småpyntande. Funderar på om jag orkar spela en stund men vet inte vilket spel jag ska ta. Mår kasst inte bara mentalt utan också fysiskt (tack menshelvete :devil:) så det blir nog soffa och Netflix större delen av kvällen.
 
När en sitter i väntrummet i relativ eklektisk outfit och får denna kopp kaffe? Pik? 😆

Visa bifogad fil 80136

Btw @cambodia Dr Bailey sa att jag såg ut som 30 år. Max. Jag tror att hon kan vara en sk god människa
Ja du ser 😍
Måste nog ringa lite fel någon dag från jobbet ”Hej, jag ringer från kirurgen på x-sjukhuset. Ja, jag ringer i tjänsten! Jag söker doktor Bailey.” :angel:


Och apropå det så fick jag svar från SVT, angående min serieförfrågan, att de förde mitt förslag vidare och ”Fredrik” skulle hålla tummen för mig 😂
 
Jag är på gräsrotsnivå än så länge, men har som sagt lyxen att ha en partner som BRINNER för att lära folk att programmera så hoppas att det ska gå bra. :rofl: Han tycker att alla borde lära sig programmera för att det är som att "hacka livet". :p

Fan vad skönt med stöd hemma! Jag måste bli bättre på att be om råd från folk omkring mig, de FINNS ju där 😅

Är bara ett par månader in själv. n00b deluxe. Men jag har istället lämnat in senaste uppgiften precis innan deadline, och hoppas nu att läraren inte ska kolla förrän efter helgen så jag hinner snygga till och uppdatera lite 😂
 
Fan vad skönt med stöd hemma! Jag måste bli bättre på att be om råd från folk omkring mig, de FINNS ju där 😅

Är bara ett par månader in själv. n00b deluxe. Men jag har istället lämnat in senaste uppgiften precis innan deadline, och hoppas nu att läraren inte ska kolla förrän efter helgen så jag hinner snygga till och uppdatera lite 😂

Verkligen, är sjukt bortskämd, skickar kod hela tiden, "är det här rätt?", "kan jag göra såhär?"
Jag är bara veckor in. :rofl: Men har blivit lite drillad under sommaren.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
101 931
Senast: pepp
·
  • Låst
Relationer Jag har på senare år reflekterat över att det fanns en tjej jag inte var så snäll mot i grundskolan. Jag kommer inte ihåg så mycket...
13 14 15
Svar
286
· Visningar
13 258
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 561
Senast: Badger
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 583
Senast: Scata
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp