Vad gör vi? Del CXLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det ÖSREGNAR.... Och jag tycker synd om hästen som är ute. Men egentligen är det bara trams för det finns massor med stora granar som hon kan stå under och knappt bli blöt. Plus att hon ju faktiskt har rejäl päls.... :D

Själv sitter jag inne - precis uppstigen ur ett hett skumbad - i soffhörnet under filten vid en varm brasa. Kanske är det konstrasten som gör att jag får dåligt samvete för att ponnyn är ute i regnet.... :p
 
Har mixat skonkost till hunden och ska precis ut på en sväng, får se hur mycket han orkar.

Höll även på att ge maken en hjärtinfarkt med några utan inköpen till bebis. Men okej, det är faktiskt inte mitt fel att bebissaker är svindyrt. Köp en vagn, den kostar som en liten bil! Mugghållare till? Kostar lika mycket som vagnen. Åkpåse? En miljon tack! Nej, ärligt talat så har jag spanat in det mesta begagnat eller lånat av vänner. Så när jag väl hittar något jag verkligen vill ha så kommer jag splurge :angel::D

Nu har jag i varje fall både vagn, ett fårskinn till hunden så han får en bädd i varukorgen, en to-die-for åkpåse :love: och en BRA mugghållare till den här cappuccino promeneraren. Sjukt redo för krispiga stadspromenader. Ja, bara hon som saknas då :cautious:
 
Har mixat skonkost till hunden och ska precis ut på en sväng, får se hur mycket han orkar.

Höll även på att ge maken en hjärtinfarkt med några utan inköpen till bebis. Men okej, det är faktiskt inte mitt fel att bebissaker är svindyrt. Köp en vagn, den kostar som en liten bil! Mugghållare till? Kostar lika mycket som vagnen. Åkpåse? En miljon tack! Nej, ärligt talat så har jag spanat in det mesta begagnat eller lånat av vänner. Så när jag väl hittar något jag verkligen vill ha så kommer jag splurge :angel::D

Nu har jag i varje fall både vagn, ett fårskinn till hunden så han får en bädd i varukorgen, en to-die-for åkpåse :love: och en BRA mugghållare till den här cappuccino promeneraren. Sjukt redo för krispiga stadspromenader. Ja, bara hon som saknas då :cautious:
Inte för att du efterfrågat tips - men - en skötväska som du kan vika ut till ett underlägg och som har många funktionella fickor är ett hett tips att spara till :idea: Ovärderlig grunka skulle jag säga :up:
 
Inte för att du efterfrågat tips - men - en skötväska som du kan vika ut till ett underlägg och som har många funktionella fickor är ett hett tips att spara till :idea: Ovärderlig grunka skulle jag säga :up:

Jag KAN ha köpt en sån också :angel:😅 Dock inte utvikbar men med tillhörande underlägg! Undrar varför inte vanliga handväskor är så praktiska. Sjukt smart med så många fack?!
 
Haha, minns ju att du sagt att du är doftorienterad, så kanske att applicera något väldoftande också! Minns att du pratade om någon handkräm som luktade fantastiskt iaf! :D
Ja, det ska jag verkligen göra! 👍
Inbillar mig att det luktar kattkiss på rummet, ingen annan känner det, men jag känner det tydligt. Så hem till väldoftande grejer är inte helt fel.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
101 957
Senast: pepp
·
  • Låst
Relationer Jag har på senare år reflekterat över att det fanns en tjej jag inte var så snäll mot i grundskolan. Jag kommer inte ihåg så mycket...
13 14 15
Svar
286
· Visningar
13 260
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 561
Senast: Badger
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 633
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp