Vad gör vi? Del CXLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag skulle jag gått på horse show med barnet men magsjukan slog till igår på jobbet. Har inte träffat mitt barn på flera dagar så hon får gå på horse show med mormor istället men är lite ledsen för att jag inte kunde gå. Saknar mitt barn jättemycket och ville vara den som gick med henne på sin första horse show. 😢
 
Alltså min nya kappa. Jag tror att jag överdrev min storlek lite. Tänker att jag ser ut som Kicki Danielsson möter Anders Zorn. Köpte stor storlek. Ser ut som att jag ska på polarexpedition med min isbjörn när jag ska gå till Ica. Looken accentuerades även med hjälp av en enorm pälsmössa och tumvantar.
 
Alltså min nya kappa. Jag tror att jag överdrev min storlek lite. Tänker att jag ser ut som Kicki Danielsson möter Anders Zorn. Köpte stor storlek. Ser ut som att jag ska på polarexpedition med min isbjörn när jag ska gå till Ica. Looken accentuerades även med hjälp av en enorm pälsmössa och tumvantar.
Men har ni så kallt
 
Fick precis veta att man inte(!) kan bli medlem i Willys kundklubb genom att säga till i kassan, det måste göras på nätet. Inte jätteimponerad...
Möjligt att det är så, men det är å andra sidan världens enklaste "klubb" att vara med i sedan. Inga extrakort att hålla reda på (eftersom man ansluter sitt/sina bank-/kreditkort) och inga kuponger att scanna, osv.
 
Funderar på om jag skall använda PayPals köpgaranti för att få tillbaka pengarna för en klocka jag köpte från Singapore (internetbutik) men som sen PostNord slarvade av med. Känns lite taskigt mot säljaren att begära pengarna tillbaka även om PayPal har köpgaranti, gäller ca. 800 kr. Hur skulle ni gjort?
 
Väntar på @Ninnurur :D


DSC_5860.JPG
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
372
· Visningar
23 418
Senast: Dentaku
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 529
Senast: manda
·
Juridik & Ekonomi Jag skulle beställa från en hemsida jag beställt flera gånger ifrån. Lägger in mitt kortnummer och sånt, kommer vidare till att godkänna...
2
Svar
26
· Visningar
999
Senast: Hazel
·
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
63 64 65
Svar
1 295
· Visningar
39 183

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Vi som letar häst II

Omröstningar

Tillbaka
Upp