Vad gör vi? Del CXLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har enligt önskemål från faderskapet författat önskelista, som alla andra 41-åringar antar jag.. :laugh:

Har sagt till sambo att han ska betrakta mig som "inte hemma" nu några h annat än om någon är döende på nedervåningen. Jag behöver fokusera och fixa lite saker.
Han hojtade om ngt och jag skrek: "Jag är inte hemaaaa!"
Sen har det varit lugnt. :up:
Jag skriver önskelista varje år, och det gör resten av min familj också! Älskar den traditionen, på det sättet kan vi köpa bra julklappar till varandra utan att riskera att någon får något som hen inte uppskattar och som sedan bara samlar damm någonstans. :up: Har dock fått klagomål från sambon på att min önskelista är "för praktisk"... Själv ser jag inga problem alls med att önska sig en knivslip eller nya lakan i julklapp, men enligt honom är det hopplöst tråkigt :o
 
Jäkla medicin till att göra mig hungrig. Eller rättare sagt, sugen på att tugga på nånting. Sjukt sugen. Dessutom, täppt näsa, näsblod, rastlöshet, muntorrhet och huvudvärk. Men jag är inte yr i varje fall, alltid nåt. Ångesten är kvar den med tyvärr.
 
Jag skriver önskelista varje år, och det gör resten av min familj också! Älskar den traditionen, på det sättet kan vi köpa bra julklappar till varandra utan att riskera att någon får något som hen inte uppskattar och som sedan bara samlar damm någonstans. :up: Har dock fått klagomål från sambon på att min önskelista är "för praktisk"... Själv ser jag inga problem alls med att önska sig en knivslip eller nya lakan i julklapp, men enligt honom är det hopplöst tråkigt :o
Min pappa AVSKYR shopping. Så förut när jag var yngre köpte ja mina egna julklappar från honom. Så slapp han och jag fick vad jag ville ha.
Sen när han träffade nuvarande sambo och vi skulle fira första julen med dem så köpte jag, slog in de julklappar han skulle ge mig och lämnade dem till honom. Så tog han med dem till firandet och jag spelade överraskad och glad. Året efter hade ju alla lärt känna pappa mer och tvivlade ju på att han lyckats köpa tex kläder som satt så bra etc. Så då kunde vi slopa charaden. :laugh:
Till sambo ger jag en massa olika alternativ. Så blir det inget junk där heller. 🙄 :laugh:
 
Jag har kommit så långt som att ta på mig långbyxorna (första gången för promenad den här säsongen! :D ) men viiilll inte gå ut! Snöblandat regn som piskar ned från sidan och typ sju centimeter slibbigt snöslask är det ute. Jag tror det blir en mycket kort promenad för shibasessan - och med jacka på för henne också.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
372
· Visningar
23 381
Senast: Dentaku
·
Tjatter Eftersom jag inte hittar någon, så skapar jag en ny Stör mig idag på att uråldriga lagningar inte håller tills man kilar vidare =...
Svar
1
· Visningar
199
Senast: manda
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 515
Senast: manda
·
Relationer Jag träffade en kille. Världens finaste. Jag föll för honom som jag aldrig fallit för någon tidigare, jag har aldrig känt så starka...
Svar
2
· Visningar
782
Senast: moster_punk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp