Vad gör vi? Del CXLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mysmorgon pågår :up:
1637995257896.jpg

Dvs hundarna är rastade, utfodrade och ute och jag har gjort upp eld, tänt lite ljus, sippar te och tassar omkring i mjuka pyjamasbyxor + varm tröja och bara finns :D
 
Jaa! :banana:

Här eldas det, någon har inte höjt temperaturen under natten så det är fortfarande -10 här :cautious:
Minus 10 hos mig med. Misstänker att det varit strömavbrott under natten för bilen var ihoptjälad trots att kupévärmaren gick gör full. Timer måste ha legat efter i tid.
Tur det är varmt och gott här på dialysen.

Ikväll ska jag på konsert i kyrka. Lite lagom att vara hemma några timmar på em och pussla med vovve och elda.
 
Försöker vakna till för vi måste snart bestämma vad som ska ske först idag; mina studier (då jag helt missat att även yngsta skolbarnet är ledig på måndag samt ett besök på bvc) eller att mannen ska skruva familjebil (han ska hinna med även A-traktorn i helgen).

Många koppar kaffe lär det bli :angel::sleep:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
372
· Visningar
23 137
Senast: Dentaku
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 450
Senast: manda
·
Fordon Jag och min man funderar lite på om vi ska köpa en mopedbil som komplement till våran bil (minibuss så ingen man gärna kör i stan med)...
Svar
5
· Visningar
445
Senast: Fetaost
·
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
102
· Visningar
4 601
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring - igen
  • Vackraste hundrasen
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp