Vad gör vi? Del CXLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.

athena_arabians

Trådstartare
Tittar på snöflingorna som flyger runt... jag är i Västerbotten.

_20211208_222359.JPG


Katten har rätt inställning till det hela! :D
 
Jag drömde om min kära lilla ponny. Vi var ute på en sommaräng och bara njöt av solen och gräset. Det var så verkligt att jag vaknade av att jag nös.
Jag är allergisk mot hästar.

Nysningen kan visserligen berott på att den katt kom och strök sig mot mitt huvud.
Jag är allergisk mot katter.

Varför i hela helvete är jag allergisk mot de två djurslag jag älskar mest?!
Så värdelöst! Jag skulle så gärna ha en katt eller en hund 😭
 
Inga fler snöflingor i nordvästskåne, tack! :crazy: Jag räknar timmar och dagar tills utlovat väderomslag OCH till det alltid lika efterlängtade vintersolståndet. Gärna att resterande snöelände snarast ramlar ner från solpanelerna också så de hinner fånga typ 0,5 kwh om/när solen eventuellt skulle kunna skymtas några minuter.
 
Vräker ner snö här så vi gick ut och fotade vovven inför årets julkort. Fick till tre extremt bra bilder, får se vilken bild det blir tillslut. Denna blir det inte, men ni måste ju få se hur gullig hon blev! 😍♥️ Lilla tomtetanten! ♥️Visa bifogad fil 81280

Så roligt det där med att göra egna julkort. Jag har aldrig gjort det tidigare, men har faktiskt lite funderingar på att göra i år... :)
 
Så roligt det där med att göra egna julkort. Jag har aldrig gjort det tidigare, men har faktiskt lite funderingar på att göra i år... :)

Jaaa, gör det! ♥️ Det är jätteroligt! Jag fotade massor innan, men sen jag blev sjuk (depression) så har jag inte alls haft samma glädje i det, men i år har jag bara väntat in snön, och längtat, och idag blev det av! Dock bara mobilkameran, men just det att faktist planera för att förhoppningsvis få till en bra bild, det är ju halva nöjet! 🙌🏻
 
Medvetet hållit log borta pga av att mitt humör har pendlat mellan ilska och sorg.

Men idag vräker snön ned så hoppas på minusgrader i natt så vi kan pulsar snö på skogen imorgon jag och Trul häst ❤️ Julgranen har Morrhoppan demolerat totalt i flera dagar så den ser snart inte ut som en julgran längre 😏
 
Paniken som uppstår när man inte får tag i personen som håller i bokningen för lokalen.

i 3 dagar nu så har deras telefon pipit numret går inte att nå för tillfället. Var god försök igen senare.
Jag har ingen mel
Hittade en av dem på Facebook och lagt ett messenger meddelande.

Minnesstunden är på tisdag så jag behöver veta när vi får tillgång till Bygdegården.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
0
· Visningar
170
Kropp & Själ Eftersom en del av oss kommer vara ensamma över julhelgen (självvalt och inte) eller inte tänker fira tänkte jag att vi kunde ha en tråd...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
7 500
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
21
· Visningar
1 027
Senast: Glimra
·
Fritid Är det någon som har eluppvärmda skosulor? Vilken sort/vilket märke använder ni och hur tycker ni de är? Hur fungerar de? Framförallt...
Svar
7
· Visningar
420
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp