Vad gör vi? Del CXLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just avnjutit frukosten denna semesterdag. Ska dra igång städning av kök och sovrum, samt hämta den beställda maten på Ica vid tio. Och sedan ska julpyntet plockas fram och granen kläs.

Och på tal om ledighet, jag jobbar fyra dagar nästa vecka, sedan ledig till den 10:e januari. Efter det jobbar jag januari ut för att sedan ha semester hela februari innan min anställning tar slut den 3:e mars. Sedan måste jag hitta på något annat att göra.....
 
Pff betalat räkningar....

Blä då är det nästan roligare att jobba. Undrar när dessa extrautgifter ska ta slut? Denna månad var det "bara" 4000,- som jag inte räknat med.

Jag har en hyfsad lön jag borde unna sparar hur mycket som helst men sista året blöder det penagr åt höger och vänster. Skadade djur mm mm mm listan kan göras hur lååång som helst.

Ja ja snar borde det komma en månadutan extra utgifter och DÅ kan jag lägga undan :banana:
 
Det blir en vit jul! :banana:☃️

20211223_082457.jpg
 
Pff betalat räkningar....

Blä då är det nästan roligare att jobba. Undrar när dessa extrautgifter ska ta slut? Denna månad var det "bara" 4000,- som jag inte räknat med.

Jag har en hyfsad lön jag borde unna sparar hur mycket som helst men sista året blöder det penagr åt höger och vänster. Skadade djur mm mm mm listan kan göras hur lååång som helst.

Ja ja snar borde det komma en månadutan extra utgifter och DÅ kan jag lägga undan :banana:
PRECIS så känner jag just nu..... :( Att lilla ponnyn behövde opereras med två stycken återbesök på det PLUS att golvet i hästtransporten behövde bytas i höst, var nog det som knäckte mig.... :cautious:

Men, men det blir väl bättre snart, hoppas jag.... :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
0
· Visningar
173
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 499
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Eftersom en del av oss kommer vara ensamma över julhelgen (självvalt och inte) eller inte tänker fira tänkte jag att vi kunde ha en tråd...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
7 518
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
21
· Visningar
1 034
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp