Vad gör vi? Del CXLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du har ingen tom flaska du kan använda? När jag åkte med Lilleskruttbebisen för ett år sedan hade jag bäddat åt honom i buren med fyra tomma juiceflaskor under en handduk och en handduk över och då åkte han ändå bil till Norrtälje, men då var han bara en liten skrutt på 65 gram och fick inte bli kall.

bara 1.5l petflaskor, kanske en sådan? och sedan svepa in den i en filt. Om bara kattskrället låter sig bäddas ner så skulle det hjälpa, men hon är hopplös och vägrar att bli insvept i en filt. Megara väger 5.4 kg och är inte en skrutt om vi säger så.
 
bara 1.5l petflaskor, kanske en sådan? och sedan svepa in den i en filt. Om bara kattskrället låter sig bäddas ner så skulle det hjälpa, men hon är hopplös och vägrar att bli insvept i en filt. Megara väger 5.4 kg och är inte en skrutt om vi säger så.
Jag har sett bilder på henne. :angel:
När syrrans siames var ute och reste vintertid hade hon en ärm med hål för benen att klä på sig så hon inte skulle frysa. Jag hade Tropicanaflaskor som är fyrkantiga men Megara lär inte bli mosad om 1,5 l rör sig lite under filten.

Synd jag inte visste det tidigare för jag har en värmeflaska som du hade kunnat fått låna annars. :)
 
När du säger det så slår det mig att jag drömde (måste ha varit natten till igår eller till idag) att jag hade färgat håret i en rad olika färger. Det var röda trekanter, gula ränder, schackrutor, blått och grönt. Håret var klippt i en rak page med rak lugg (tänk Pulp fiction) - och jag var sjukt nöjd!
På tal om det drömde jag häromnatten att en specifik bukeanvändare hade hittat en av mina gamla arbetsplatser hemma i Sverige och nu skulle anmäla mig för skattefusk! 😱 😂 Det var väldigt allvarligt!
Inte ens en användare jag diskuterat extra mycket med eller något.
 
Jag har sett bilder på henne. :angel:
När syrrans siames var ute och reste vintertid hade hon en ärm med hål för benen att klä på sig så hon inte skulle frysa. Jag hade Tropicanaflaskor som är fyrkantiga men Megara lär inte bli mosad om 1,5 l rör sig lite under filten.

Synd jag inte visste det tidigare för jag har en värmeflaska som du hade kunnat fått låna annars. :)

Eh bara tanken på att försöka klä på Megara en tröja är... :nailbiting:

Tack för erbjudandet :love:
 
Vaken efter två timmars sömn tack vare kramp fötterna. Värsta gått över nu men känner hur det spritter i hela benen och är "på g".
Mer och mer sista tiden.. Dags att kolla upp när man inte kan sova och det känns som att det börjar bli farligt på gymmet tror jag :eek:

Alltid haft problem med det men detta är ju löjligt. Tips dock, börja inte googla på symtomen mitt i natten. :angel:
 
Sista arbetsdagen för veckan! Känns som om det är dags för semester, men är bara ledig tre dagar. Men ändå! Har korta veckor en drygt månad sen, ledig en dag i veckan i nästan hela januari. Åh så trevligt! Enda fördelen med att jobba deltid.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
9
· Visningar
347
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 538
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Eftersom en del av oss kommer vara ensamma över julhelgen (självvalt och inte) eller inte tänker fira tänkte jag att vi kunde ha en tråd...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
7 530
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
21
· Visningar
1 056
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp