Vad gör vi? Del CXLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gömmer mig inomhus från stormen, gav mig på att försöka 3drita ett förslag på tack box med flyttbara lådor, fack plus bagagenät. Sen ska man ju bara öh, bygga det också...
Screenshot_2022-01-29-19-29-51-64_e2d5b3f32b79de1d45acd1fad96fbb0f.jpg
 
Ingen Ville hem ikväll, de har inte haft tid med honom ikväll på grund av värre akut fall. Lite oroande dock när veterinären genomgående kallar Ville för henne. 😳 Men jag misstänker en viss språkbarriär, vi fick köra på engelska och första frågan var varför han var blöt tills veterinären förstod att vi hade jagat ute i ösregn. 😂
 
Fb är lite kul ibland; Förra veckan delade en fd kollega receptet på Banoffee pie och jag blev sååå suktad och var sugen på det hela veckan tills jag bakade en igår 😋. Jag i min tur suktade en bekant som aldrig bakat den tidigare och testade nu, lite kul "effekt" ändå 😁.
 
Hade tänkt sova ut längre än till halv åtta iaf men nahe katterna väckte mig så de åkte ut och får fixa sin egen mat, hoppas de inte blåser bort bara 🤪. Tacksamt har vi inte blitt av med strömmen inatt 👍.
 
Ska åka iväg och lämna in paketet med lampan som jag sålde på Tradera. Postnord öppnar kl 11, och vid den tiden borde det rimligtvis inte vara några problem att köra. Det är relativt lugnt här nu. Det blåser såklart fortfarande, men inga helgalna stormbyar längre. Jag blir lite nervös av att skicka iväg en "glasbit", men den ligger väl inpackad med "airbags" hela vägen runt, så den borde klara resan om inget extremt händer..... :nailbiting:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 858
Senast: Scata
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 870
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 332
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Att ha en underbar bok att läsa (gärna en tjock som tar sin tid) är en Lycka med stort L. När den tar slut är jag liksom lämnad i ett...
Svar
1
· Visningar
497
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp