Vad gör vi? Del CXLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
FB_IMG_1642337267052.jpg
 
På jobb, Vi ska snart åka på utbildning för vad gör företaget i pandemi? Jo lägger en utbildning där alla säljare från de olika filialerna ska NÄRVARA

Märks att det är ett gubbigt styre det här företaget

Jag måste dessutom ställa mig upp och hålla ett mindre föredrag vilket jag inte ser fram eot.

Ja ja bara kötta på
 
Vaknade inatt med lite ångest. Tydligen hade jag drömt nåt skumt.

Tankarna började snurra. Tänk om soffan jag fått omklädd inte går in genom dörren. Jag har ju bara mätt rummet och inte dörren. Jag hann tänka en massa saker på den där förvirrade timmen jag låg vaken med snurrande tankar.

Messade min vän nu på morgonen och hon svarade glatt att det inte va några bekymmer för soffan kommer att levereras isärtagen.
Det hade jag kunnat lista ut om min hjärna fungerat. :banghead:

Undrar vad min hjärna ska hitta på nästa natt.:meh:
 
Björn Natthiko Lindeblad har gått ur tiden. Hans senaste instagraminlägg släppte loss en flod av tårar, som hans inlägg gjort så många gånger förr, nu även efter döden.

Han skrev bland annat det här som berörde mig väldigt mycket och tog rakt i hjärtat:

Släpp taget, eller åtminstone håll löst och ledigt, i allt som inte överlever döden. Se till att kapitalet på den karmiska minnesbanken är, i huvudsak, ljust och lätt att leva, och dö, med.

Att just det här berör så mycket tror jag beror på att jag de senaste dagarna gråtit över min far som dog för tolv år sedan. Var det någon som hade ett ljust karmakonto var det han. Ska försöka hålla löst och ledigt i minnena, istället för krampaktigt.

Vila i frid, Natthiko.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 263
Senast: Scata
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 928
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 349
Senast: tuaphua
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 145
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp