Vad gör vi? Del CXLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh! Skulle vilja gå en crawlkurs. Jag simmar bara bröstsim och skulle vilja kunna variera mig.
Gör det! jag har lärt mig crawla som vuxen och det krävs en hel del jobb innan man får till det riktigt bra men det är så värt det. Det är himla roligt och en så härlig känsla att flyga fram i vattnet längd efter längd och vända med voltvändningar.
 
Gör det! jag har lärt mig crawla som vuxen och det krävs en hel del jobb innan man får till det riktigt bra men det är så värt det. Det är himla roligt och en så härlig känsla att flyga fram i vattnet längd efter längd och vända med voltvändningar.
Låter härligt!
Kan ju säga att jag inte flyger fram nu. 😅
 
Jag har städat ut köket och rensat äckliga burkar med mögel i från kylen, maken har skurat badrum och rensat golvbrunnar. Sen somnade jag och han skulle väcka mig efter 45 min, men somnade själv när han la sig bredvid så det blev 45 min till. Vi är inne i en så sexig fas i vårt äktenskap just nu.

Nu har vi i varje fall ätit semlor precis innan middagen som riktiga rebeller. Karantänlivet alltså, exciting times, man vet aldrig vad som händer härnäst :up::D

Fast jag tycker det är jättemysigt att spontansomna så där tillsammans :love:
 
En av fördelarna med att barnets pappa bor i sin buss nere på ängen är ju att vi inte är helt själva, jag och barnet.

Men har tänt strålkastarna i telefonstolpen igen, de är lite dyra att ha igång men de är effektiva.
Bor i buss? Var det inte två hus på fastigheten? Han bodde i ett och du i ett?
 
Låter härligt!
Kan ju säga att jag inte flyger fram nu. 😅
Säger också kör! Så kul och härlig känsla!
Min pappa har tävlingssimmat en del och var bäst i just crawl, säkert pga kroppsformen.
Så när jag var liten började vi på ”plask och lek” varje söndag kl 08:00. Stackars pappa! 😅
Sen när jag blev äldre blev det simskola med crawl bland annat. Jag är helt ok simmare och crawl passar mig bäst.
Men pappa! 😱 När jag har på mig bra simfötter är vi lika snabba. 😅
Sambo har också varit tävlingssimmare. Men han har helt annan kroppsform och var bäst på fjäril. Häftigt hur kroppen påverkar simsätt!
 
Bor i buss? Var det inte två hus på fastigheten? Han bodde i ett och du i ett?

Det är två hus. Det ena är sedan länge ett förråd (med egen adress) och det andra bor jag i.

Pappan har inrett den linjebuss vi hämtade i våras så att den har allt utom toa och dusch, som finns i bastun (där finns även hans tvättmaskin och torktumlare).

Vilket år som helst kommer han färdigställa gäststugan och bo i den.
 
Det är två hus. Det ena är sedan länge ett förråd (med egen adress) och det andra bor jag i.

Pappan har inrett den linjebuss vi hämtade i våras så att den har allt utom toa och dusch, som finns i bastun (där finns även hans tvättmaskin och torktumlare).

Vilket år som helst kommer han färdigställa gäststugan och bo i den.
Skulle inte han skaka galler,eller har jag blandat ihop det?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 962
Senast: Scata
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 889
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 333
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Att ha en underbar bok att läsa (gärna en tjock som tar sin tid) är en Lycka med stort L. När den tar slut är jag liksom lämnad i ett...
Svar
1
· Visningar
498
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp