Vad gör vi? Del CXLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.

athena_arabians

Trådstartare
Vi partajar vidare! Eller iaf @tornblomma idag :D

Själv har jag tagit mig till sängen och väntar på katten.

_20211231_195029.JPG
 
Sitter och är så trött att jag inte riktigt orkar att gå och lägga mig... Jobbade 08-17.30, 18.30 hade jag promenerat in till biblioteket och satt där till 21 när de stängde. 21.30 fick jag i mig lite kvarg till middag😴 hoppas att jag har lika mycket energi och flyt i saker som måste fixas i morgon!
 
Nyss kommit hem från stall och efter det cykelvända med hundarna. De tre minsta golvmopparna var lagom roade över att behöva anstränga sig något. Vi höll alltså mestadels vanligt travtempo för de största :p

Ska nu göra det sista på piroger, varken jag eller min mamma har gjort det innan så det blir spännande :)
 
Jag lyckades förstås somna på soffan, vaknade för en liten stund sedan och gick ut för att kissa våfflan. Nu är jag sådär genomfrusen och nästan bakfull. Pfft. Måste dessutom stanna uppe tills tvättmaskinen är klar eftersom det var jobbtröjan jag spillde smältost och tomat på. :p
 
Har laddat ned nästa bok i serien jag lyssnar på - och OJ vad jag är glad att jag tänkte "friskt vågat, hälften vunnet" med den första. Jag är så kär! :love: Det här är alltså bok tjugosex, så jag har lyssnat några veckor nu. :angel: Jag var aldrig något fan av Warhammer 40k som spel, men som vanligt levererar Black library superhärlig läsning/lyssning! De blir bara bättre och bättre.

Ska ladda ned den och omvandla den nu medan jag hoppar i duschen, sedan är det så gott som läggdags.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 657
Senast: Scata
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
Svar
15
· Visningar
860
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 278
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Att ha en underbar bok att läsa (gärna en tjock som tar sin tid) är en Lycka med stort L. När den tar slut är jag liksom lämnad i ett...
Svar
1
· Visningar
489
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Födda 2022
  • Artroskopi äldre häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp