Vad gör vi? Del CXLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag och tvååringen (han är redan 2 år :eek:) har bakat muffins 🧁 Det är dock oklart hur mycket han hjälpte till vs stjälpte till :cautious:

Medan jag delade upp smeten i formarna så lekte han med play doh. En muffins blev kontaminerad av play doh när tvååringen kastade degbitarna omkring sig :eek::rofl:

Jag plockade så klart bort play dohn och tänkte inte mer på det. Nu är det en muffins som det ryker mystiskt ifrån, det råkar också vara muffinsen som tvååringen kastade en play doh klump i :nailbiting:

Tror vi hoppar att bjuda på den muffinsen :D tror faktiskt inte vi kommer äta den själva heller… den får nog åka raka vägen ner i soptunnan 🕳
 
Dricker coronavin
20220129_191034.jpg
:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
41 42 43
Svar
850
· Visningar
29 273
IT & mobiler Mitt facebookkonto blev kapat i natt och kaparen har varit inne pa min mail för att komma at koden för att ändra lösenordet. Även ett...
Svar
3
· Visningar
593
Senast: Hermelin
·
  • Låst
Dressyr Fristående fortsättning på tråden ”Operation X dokumentär på Helgstrand Dressage”, om avarter och hemskheter inom dressyrens värld och...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
54 651
Senast: Görel
·
Fritid Jag behöver en app som är pålitlig och som följer i realtid. Man ska inte få info som var aktuell för tio minuter sedan utan var aktuell...
Svar
2
· Visningar
565
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp