Vad gör vi? Del CXLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen fredag och äntligen fredagsfika på jobbet :) ! Hoppas på "egenbakat" idag :) ....

Efter jobbet ska jag åka iväg och hämta min loppistavla hos föräldrarna. Ser fram emot att få undersöka den lite närmare. Har kollat in den SÅ många gånger. Den har säkert stått på loppisen i mer än ett år, utan att någon har förbarmat sig över den. Stor, med en tjusig gammal ram. Själva tavlan består av ett inramat svart tygstycke (sammet) med broderade blommor på. Ska bli intressant att klura ut ålder, osv. Tror att den kommer att bli riktigt tjusig på väggen hemma hos mig..... :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
57 58 59
Svar
1 179
· Visningar
39 693
IT & mobiler Mitt facebookkonto blev kapat i natt och kaparen har varit inne pa min mail för att komma at koden för att ändra lösenordet. Även ett...
Svar
3
· Visningar
612
Senast: Hermelin
·
  • Låst
Dressyr Fristående fortsättning på tråden ”Operation X dokumentär på Helgstrand Dressage”, om avarter och hemskheter inom dressyrens värld och...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
55 551
Senast: Görel
·
Fritid Jag behöver en app som är pålitlig och som följer i realtid. Man ska inte få info som var aktuell för tio minuter sedan utan var aktuell...
Svar
2
· Visningar
588
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp