Vad gör vi? Del CXLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nyss kommit in från hästarna!

45A05747-4993-4593-B3E4-13A7DF49C100.jpeg
 
Jag har jobbat i området. Storå kan vara den mest deprimerande orten jag bott i och då är jag van vid norrländska byhålor (Sorsele FTW :love:) :laugh:
Ja du inte är de bättre nu! Eller Jo sedan det öppna thai stället i Stråssa, brukar åka förbi där ibland över skogen när jag ska från stallet 💁😄 Annars nej det deprimerande. Trulen bor ju i skogen så 🤪 Han har fin utsikt från sitt berg.
 
Både jag och syrran höll på att somna i soffan så nu har vi lagt oss 😅 dock vaknade jag till lite så slösurfar.
Katterna har haft kul ikväll dock, syrran virkar och Lillkatten stjälpte till väldigt entusiastiskt :rofl: Lilla herrn nöjde sig med att försöka dra ur hennes packning från väskan innan vi kom på honom :rofl:
 
Har varit här någon timme och två år nu :). Funderar på vad jag gjorde innan jag hittade hit... känns som att det var väldigt länge sedan jag inte var här.

Kom iaf nyss in från lite undanstädning i skogen, var tre träd som hade vält över en ganska stor stig. Så jag tog med två hundar, två sågar och en yxa och städade undan lite. Pannlampan ville inte funka först så var ganska mörkt första stunden, sen kom min mamma ut (hon gick med resterande hundar) och lämnade av den då den bestämt sig för att funka igen. Mycket enklare att fixa det då :up:

Har fått se lite norrsken också, svagt men ändå något. Roligt att se det även om det inte var starkt, jag har aldrig sett det innan :)
 
Är supertrött. Frågan är om det är värt det att gå och lägga sig och förmodligen vakna med stora fullmåneögon klockan tre, eller om jag ska hålla mig vaken och så lite tomater istället.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
57 58 59
Svar
1 179
· Visningar
39 656
IT & mobiler Mitt facebookkonto blev kapat i natt och kaparen har varit inne pa min mail för att komma at koden för att ändra lösenordet. Även ett...
Svar
3
· Visningar
612
Senast: Hermelin
·
  • Låst
Dressyr Fristående fortsättning på tråden ”Operation X dokumentär på Helgstrand Dressage”, om avarter och hemskheter inom dressyrens värld och...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
55 546
Senast: Görel
·
Fritid Jag behöver en app som är pålitlig och som följer i realtid. Man ska inte få info som var aktuell för tio minuter sedan utan var aktuell...
Svar
2
· Visningar
588
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp