Vad gör vi? Del CXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Måste leta efter någon möbel att ha det nya karet på
Förhoppningsvis åka till Erikshjälpen mm i morgon. Och till den lokala akvarie affären för att köpa sand. Går inte åt så mkt sand till ett 40 liters. Blir egentligen billigare att köpa en säck blästersand på Jula, men jag behöver inte 20 kg sand, utan kanske 4 liter
 
Dels håller jag på att bli långsamt strypt av min kompressionsstrumpor, så jag hoppas att S från hemtjänsten kommer snart... och dels håller ryggen på att ramla i sär, så det blir naproxen till alvedonen i kväll...
 
Sambon hade plockat fram en älgbiff på 1kg till middagen. Den skulle tina till middagen. Vi började spela vändtia och drack vin till det. Glömde bort middagen. Insåg att klockan var sju (vi brukar äta typ fem) och att vi var akut hungriga. Beställde hämtpizza och la in älgen i kylen. :angel:

Rimligt att på en fredagkväll glömma bort "finmiddagen" för att man sitter två pers och spelar vändtia. :laugh:
 
Sambon hade plockat fram en älgbiff på 1kg till middagen. Den skulle tina till middagen. Vi började spela vändtia och drack vin till det. Glömde bort middagen. Insåg att klockan var sju (vi brukar äta typ fem) och att vi var akut hungriga. Beställde hämtpizza och la in älgen i kylen. :angel:

Rimligt att på en fredagkväll glömma bort "finmiddagen" för att man sitter två pers och spelar vändtia. :laugh:

Igenkänningsfaktor, även om jag sitter själv o spelar game of thrones winter is coming och snackar på mumble med kompisar från norr till söder. :)
 
Sitter och väntar på att klockan ska bli lite mer så jag kan gå och lägga mig. Första dagen sedan senaste dumheterna som jag varit vaken hela dagen och faktiskt försökt ha en "normal dygnsrytm" och nu är jag TRÖTT!

Och kom precis på att jag glömt ta medicin som jag ska ta vid 7 så hög tid att göra det.
 
Blev genomsvettig vid ridningen (börjar bli dags att klippa pållan)...Nä nu är jag riktigt less på värmen som bara är fuktig och äcklig. Max 10 plusgrader om dagarna vill jag ha nu. Max! 😆😍🍁🍂.
 
Funderade på att borra upp bokhyllor. Insåg sedan att det inte var den bästa idén i världen eftersom de hunnit bli mörkt. Alla som känner mig vet att jag+borr+dåligt ljus=mosade fingrar och andra kroppsdelar. :meh:
 
Nu när jag faktiskt har gått och lagt mig så är jag plötsligt inte alls trött :meh: Herregud om man bara kunde fungera normalt! Inte undra på att jag tröttnar på mig själv och gör diverse dumheter med jämna mellanrum :cautious: Borde ha sovit tidigare under kvällen när jag faktiskt var trött.
 
Efter riktigt härlig ridning på min underbara häst ❤ och en skön dusch var det inte så dumt att slippa laga middag 😄 (blev hämtmat) och soffhänga med älskling ❤ och se de två sista avsnitten av Fyraåringarna på äldreboendet. Så underbart program med de uthärliga barnen och de äldre 😍. Det programmet hade gärna fått fortsätta!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 790
Senast: Barbabelle
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 399
Senast: Nixehen
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 625
Senast: Jeps
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 105
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp