Vad gör vi? Del CXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ger upp tanke på att få sova mer idag, ska ändå vaka av. :meh:

Rullgardinsfästet i sovrummet är trasigt sen jag började med tapetseringen som inte är klar, grannen har hunnit knacka på en gång, hundarna är ute och skäller, det kör tunga fordon på vägen utanför tomten och Myran är och petar på allt hon hittar medan mamma vill ha fikasällskap. Bara Pip och jag som vill få ligga lite till, men nu är jag kissnödig, igen. :cautious:
 
Nej och till våra ungar vill jag ha mer genomtänka julklappar som dom faktiskt har nytta av och kommer använda istället för att deras rum ska bli överbelamrade med saker som inte är roliga mer än första dagen. Så jag börjar skriva en lista till dom runt den här tiden och så väljer jag vad dom ska få av oss och resten skickar jag ut till släkten för dom vill gärna ha tips :)

Bra tänkt :). Samma med vuxna här; annars blir det ju bara byteshandel 🤷‍♀️.
 
Jag har ätit lite lunch och ska strax gå min promenad. Har bestämt träff med dottern på biblioteket klockan 14.10 för att kolla om vi vill köpa några utrensande böcker. Tar med mig lite kartong till återvinningen på vägen :)
Sen hem, mellanmål och stallet därefter.
 
Så har de på Sambons sida med, men han och hans syskon vill sluta med det :confused: jag fattar inte det, tycker för mycket om paket.

För min del kan vi strunta i det också men det är ändå lite trevligt. Hade vi inte haft barn så kanske jag hade brytt mig mer, men ungarna blir ju i fokus. Jag vill mest mysa med familjen, äta massa godis och god mat och vara ledig. Julklappar till mig kvittar, men jag ger gärna bort om jag hittar något jag verkligen vill ge till någon :)
 
Ridit på min älskade häst. Först stod vi och kramades en kvart innan jag om till skott att göra något med honom. Han är så gosig. ❤
Blev en lång skrittur i skogen med fodervärden som hade sin unghäst med sig.
Ser fram emot nästa vecka då jag ska dit igen.
IMG_20200916_141139_562.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
8 019
Senast: _Elly_
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 185
Senast: Nixehen
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 580
Senast: Jeps
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 624
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp