Vad gör vi? Del CXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Närmaste Land Rover verkstad är 22 mil bort enkel väg det är det största bekymret :crazy:

Yea ... jag maste kora in till, och halften igenom Portland (2 millioner innevanare) for att komma till markesverkstaden. Pa en bra dag med lite trafik tar det en dryg timma (vi har for fa broar over floden) i rusnings trafik det dubbla.

Nu har jag en Ford expedition som vilken verkstad som helst i narheten kan fixa. Jag gillar den .... men inte ar den som min "Rangie" inte.
 
Yea ... jag maste kora in till, och halften igenom Portland (2 millioner innevanare) for att komma till markesverkstaden. Pa en bra dag med lite trafik tar det en dryg timma (vi har for fa broar over floden) i rusnings trafik det dubbla.

Nu har jag en Ford expedition som vilken verkstad som helst i narheten kan fixa. Jag gillar den .... men inte ar den som min "Rangie" inte.
När jag köpte den gick det att serva den här:cautious:
Men jag ska höra med en verkstad till
 
Senast ändrad:
Yea ... jag maste kora in till, och halften igenom Portland (2 millioner innevanare) for att komma till markesverkstaden. Pa en bra dag med lite trafik tar det en dryg timma (vi har for fa broar over floden) i rusnings trafik det dubbla.

Nu har jag en Ford expedition som vilken verkstad som helst i narheten kan fixa. Jag gillar den .... men inte ar den som min "Rangie" inte.
Jag älskade min Nissan Terrano. Ända tills den slutligen var utsliten.

Vi sålde den som skrotbil. Någon renoverade upp den och jag såg den på stora parkeringen i stan ibland och gick förbi och klappade den
 
Fick höra att någon (hejhej @Fjordfrälst ) hade undrat hur det stod till med mig så tänkte bara säga hej och svara lite kort.

Den korta versionen:
Jag har ingen aning om hur det är osv. Kommer iallafall sannolikt inte vara aktiv här.

Jag har varit MIA pga massa negativa dumma tankar som ledde till dumma beslut. Uppenbarligen lever jag ändå så resultatet av det genidraget var bara vansinnigt dåligt samvete
Har ingen aning om hur jag mår nu osv, släpper typ inte fram några andra tankar än sånt som rör hästarna och hundarna så vet inte. Har iallafall tid både till läkare och sköterska nästa vecka så kanske händer nånting då. Men jag känner inte riktigt för att skriva här att jag lever idag också och typ spenderar dagarna med att existera liksom så tror inte jag kommer skriva nåt mer.
 
<snip>
De sa nyss på TV4-nyheterna att rök från bränderna i USA har nått Europa.

Det forvanar mig inte trots att den kommer fran vastra sidan av USA. Det ar lite battre har i Oregon nu, men det ar fortfatande tillrackligt mycket rok for att skymma solen storre delen av dagen. I gar tittade solen fram (och roklukten forsvann) i ett par timmar och vi gick from 18-20*C till narmare 30*C pa en timma. :cautious:
UPS och flera andra foretag har fortfarande stangt pa grund av undermalig luft ... Posten och Sophamtningen har kommit igang igen i dag. Vi hoppas att det blir battre hela tiden nu sa de kan starta igen nasta vecka.
Vi har dock inte fatt nagot regn annu ... och Californien lar inte fa nagot pa flera manader annu. Har sager de att vi har 80% chance for ett latt regn pa Fredag ... men jag litar inte alls pa det, det skulle ocksa har regnat tre dagar forra veckan (en dag 80%) men inte en droppe kom. Nasta vecka ser det dock battre ut aven om det bara ar 80% da ocksa, men vinden kommer fran ett annat hall.
 
Fick höra att någon (hejhej @Fjordfrälst ) hade undrat hur det stod till med mig så tänkte bara säga hej och svara lite kort.

Den korta versionen:
Jag har ingen aning om hur det är osv. Kommer iallafall sannolikt inte vara aktiv här.

Jag har varit MIA pga massa negativa dumma tankar som ledde till dumma beslut. Uppenbarligen lever jag ändå så resultatet av det genidraget var bara vansinnigt dåligt samvete
Har ingen aning om hur jag mår nu osv, släpper typ inte fram några andra tankar än sånt som rör hästarna och hundarna så vet inte. Har iallafall tid både till läkare och sköterska nästa vecka så kanske händer nånting då. Men jag känner inte riktigt för att skriva här att jag lever idag också och typ spenderar dagarna med att existera liksom så tror inte jag kommer skriva nåt mer.
Jag undrade just var du var. Ta hand om dig :heart
 
Fick höra att någon (hejhej @Fjordfrälst ) hade undrat hur det stod till med mig så tänkte bara säga hej och svara lite kort.

Den korta versionen:
Jag har ingen aning om hur det är osv. Kommer iallafall sannolikt inte vara aktiv här.

Jag har varit MIA pga massa negativa dumma tankar som ledde till dumma beslut. Uppenbarligen lever jag ändå så resultatet av det genidraget var bara vansinnigt dåligt samvete
Har ingen aning om hur jag mår nu osv, släpper typ inte fram några andra tankar än sånt som rör hästarna och hundarna så vet inte. Har iallafall tid både till läkare och sköterska nästa vecka så kanske händer nånting då. Men jag känner inte riktigt för att skriva här att jag lever idag också och typ spenderar dagarna med att existera liksom så tror inte jag kommer skriva nåt mer.


Var rädd om dig ❤
 
Hälsat på hennes mamma och fick lite bonus, systern var också där! :)

Fick reda på att min häst hade varit fullständigt galen som föl/ unghäst. Huggt folk, sparkat folk, inte kunnat gå lös in från hagen med mamman. Snott grimmor, grimskaft och lite allt möjligt och gömt det längst bort i hagen🙈
De hade varit fyra stycken när de skulle tömköra henne, två som ledde i longerlina, en som gick brevid och en som gick en bra bit bakom. Och hon hade protesterat. Inte för att hon var rädd, hon var bara förbannad :angel:

Och jag blev knappt förvånad över att hon gjort så 🙈:angel:😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
12 13 14
Svar
266
· Visningar
8 115
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 185
Senast: Nixehen
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 593
Senast: Jeps
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 628
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp