Vad gör vi? Del CXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vågar inte duscha så hör dags. Är rädd att det stör grannarna. Min hyresvärd bor i husrt och jag vill inte att hon ska få klagomål.
Jag försöker undvika det så långt jag kan ifall det skulle störa. Men ibland har jag inget val så då blir som det blir.

Nu bor jag ensam på källarplan och har bara grannar ovanför.
Iom betonghus är det bra ljudisolerat så jag hör inte mycket från lägenheten ovan. Jag hoppas det är samma för dom. 😇
 
Så har denna dagen rivstartat

Ingen motivation idag. Vill bara gräva ner mig

Nä det vill jag inte men om jag finge skulle jag åka hem till sängen, eller ut till stallet :D

119648495_1526422104235450_3227080611607627870_o.jpg
 
Så har denna dagen rivstartat

Ingen motivation idag. Vill bara gräva ner mig

Nä det vill jag inte men om jag finge skulle jag åka hem till sängen, eller ut till stallet :D

119648495_1526422104235450_3227080611607627870_o.jpg
Jag råkade gå tidigare från skolan av misstag en gång, på låg- eller mellanstadiet. Vi skulle ha lektion i en annan byggnad men jag hoppade upp på en mur på andra sidan vägen och började gå hem. En klasskompis ropade tillbaks mig.
😆



Lyssnar på musik, funderar på att slå på tv:n. Blir väl nyheter 9:30.
 
Är på jobbet. Knät uppför sig över förväntan så jag avslutar med antiinflammatoriska helt på eget bevåg nu.
Har dock ont i huvudet. :cautious:

Funderar även på att be chefen om ett möte kring öppettiderna i receptionen. Jag sitter alltså här från 9-16. På den tiden kommer det under "lågsäsong" 3-4 personer och vill ha hjälp. Under högsäsong kanske 10. Jag anser fortfarande att det är orimligt att ha öppet så länge till ingen nytta alls.
Speciellt när jag behöver få tid att göra alla mina sjuttioelva andra arbetsuppgifter, som jag inte hinner med på den en och en halv timme jag får över.
De ska skära ner på vår avdelning för att ha råd med svindyra prefekter i stället. Ska bli kul att gå ännu mer på knäna osv :wtf:
 
Apoteket skickae meddelande att vovvens Andapsin finns att hämta.

Han behöver det. men det känns jobbigt att byta till "stadskläder" och åka in till stan och gå in på köpcentret där apoteket ligger.

Eftermiddagen planerar jag att tillbringa i skogen med hink, vovve och bärplockare. Känns betydligt mer lockande.
 
Börjar definitivt bli dags för tröjor, frös nyss på jobbet.

Undrar om inte vi haft frost i natt. Jag hade sovmorgon så gick inte upp förrän strax efter halv 8 och då var det bara 4 grader. Skönt med lite kyligare luft och jag längtar efter att alla jäkla flygfän dör :devil: Min ena häst är knottkänslig men klarar sig utan täcke hela säsongen tills nu...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
8 027
Senast: _Elly_
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 185
Senast: Nixehen
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 584
Senast: Jeps
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 625
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp