Vad gör vi? Del CXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har torkat av i köket och dammat. Äntligen hade adlibris fått in den femte storpocketen i serien de sju systrarna så nu är den beställd samt en julklapp till brorsonen; lika bra att börja i tid. Avskyr hysterin runt jul, nä jag börjar hellre i god tid :). Äter nu frukost och kaffe innan jag ska åka och jobba; 10.45 till 15.00 idag varav de två sista timmarna är apt som jag ju givetvis vill vara med på.
 
Jag har torkat av i köket och dammat. Äntligen hade adlibris fått in den femte storpocketen i serien de sju systrarna så nu är den beställd samt en julklapp till brorsonen; lika bra att börja i tid. Avskyr hysterin runt jul, nä jag börjar hellre i god tid :). Äter nu frukost och kaffe innan jag ska åka och jobba; 10.45 till 15.00 idag varav de två sista timmarna är apt som jag ju givetvis vill vara med på.

Jag börjar också alltid i god tid med julklappar för att kunna njuta och mysa när väl tiden är inne istället för att stressa med att shoppa :)
 
Sånt där är så drygt! Min gamla v70 (för typ 15 år sen) dog helt plötsligt, utan förvarning. Elen helt död. Batteriladdning gav inget. Nä, efter bogsering till verkstad visade det sig vara en kabel i bakluckans gångjärn som gnagts av och slagit ut hela bilen. Vansinnigt kass konstruktion. Men el har ju aldrig varit volvos starka sida...
Nä. Som den gången jag stängde av bilen och drog ur nyckeln. Bara det att bilen forsatte tuffa på. Kabelfel i släpvagnskontakten. Funderade på dolda kameran :rofl:
 
Jag bor inte här, jag är i Västerbotten just nu :laugh:
Inlandet? Vid kusen verkar det inte som någon risk för snö iaf. Bara pissregn och klass-1 varning på blåst...

Jag har övervakningskamera i hönshuset. Dom vuxna och de med småkycklingar är inomhus, men tonåringarna verkar ha varit ute hela dagen hittills. Galningar. Jag gick in en kort vända till stan och mitt paraply vände sig ut och in. :meh:
 
Inlandet? Vid kusen verkar det inte som någon risk för snö iaf. Bara pissregn och klass-1 varning på blåst...

Jag har övervakningskamera i hönshuset. Dom vuxna och de med småkycklingar är inomhus, men tonåringarna verkar ha varit ute hela dagen hittills. Galningar. Jag gick in en kort vända till stan och mitt paraply vände sig ut och in. :meh:

Dorotea :heart

Särbon är och jobbar i dina trakter men han märker inte av vädret... han är nere i en gruva! Dvs konstant varmt och fuktigt med spridda regnskurar :rofl:
 
Inlandet? Vid kusen verkar det inte som någon risk för snö iaf. Bara pissregn och klass-1 varning på blåst...

Jag har övervakningskamera i hönshuset. Dom vuxna och de med småkycklingar är inomhus, men tonåringarna verkar ha varit ute hela dagen hittills. Galningar. Jag gick in en kort vända till stan och mitt paraply vände sig ut och in. :meh:
Det kanske är roligt för tonåringar att leva lite farligt och prova på att flaxa i blåsten :angel::D
 
Helvete vad det blåser! Jag och maken hade tänkt jaga rådjur ikväll, blir ju roligt i den här stormen 😅
Ska ut och promenera med min rehabhäst som vanligt på lunchen. Han ska gå max en halvtimme så jag hinner släppa de andra två på ridbanan för lite löslongering innan jag behöver fortsätta jobba. Kan vara lite busigt med tanke på blåsten :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
12 13 14
Svar
268
· Visningar
8 217
Senast: grodan21
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 186
Senast: Nixehen
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 603
Senast: Jeps
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 631
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hat
  • Pusseltråden
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp