Vad gör vi? Del CXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
När man vid kl 20 inser att man inte hunnit laga mat än, ashungrig, trött etc och bara ska göra ngt snabbt.
Man adderar sen gradvis ingredienser etc och sitter nu här 1 h och 20 min senare och ska äntligen få äta. :cautious:
Tur att jag är själv hemma. Är så hangry att om sambon ens andats fel hade jag väl ätit upp honom. Vovvi är alltid fredad däremot. :laugh:
 
Fick höra att någon (hejhej @Fjordfrälst ) hade undrat hur det stod till med mig så tänkte bara säga hej och svara lite kort.

Den korta versionen:
Jag har ingen aning om hur det är osv. Kommer iallafall sannolikt inte vara aktiv här.

Jag har varit MIA pga massa negativa dumma tankar som ledde till dumma beslut. Uppenbarligen lever jag ändå så resultatet av det genidraget var bara vansinnigt dåligt samvete
Har ingen aning om hur jag mår nu osv, släpper typ inte fram några andra tankar än sånt som rör hästarna och hundarna så vet inte. Har iallafall tid både till läkare och sköterska nästa vecka så kanske händer nånting då. Men jag känner inte riktigt för att skriva här att jag lever idag också och typ spenderar dagarna med att existera liksom så tror inte jag kommer skriva nåt mer.

Hoppas du får rätt hjälp nu och sedan får må bättre! :heart

@parellikusken :
Hoppas du lyckas sova och morgondagen blir bättre! :heart
 
Är tydligen allergisk (?) mot spenat plötsligt :confused:
Älskar mat med spenat i men senast fick jag en konstig obehaglig känsla i halsen efteråt. Inte ätit det på länge men sen ikväll gjorde jag det - samma sak hände! Googlade lite :angel: men tog sen en allergitablett och det blev bättre...

Så trist! :(
 
Fick höra att någon (hejhej @Fjordfrälst ) hade undrat hur det stod till med mig så tänkte bara säga hej och svara lite kort.

Den korta versionen:
Jag har ingen aning om hur det är osv. Kommer iallafall sannolikt inte vara aktiv här.

Jag har varit MIA pga massa negativa dumma tankar som ledde till dumma beslut. Uppenbarligen lever jag ändå så resultatet av det genidraget var bara vansinnigt dåligt samvete
Har ingen aning om hur jag mår nu osv, släpper typ inte fram några andra tankar än sånt som rör hästarna och hundarna så vet inte. Har iallafall tid både till läkare och sköterska nästa vecka så kanske händer nånting då. Men jag känner inte riktigt för att skriva här att jag lever idag också och typ spenderar dagarna med att existera liksom så tror inte jag kommer skriva nåt mer.

Ta hand om dig :heart :heart
 
Mitt bidrag till grötdiskussionen! Ett, av många, fantastiska sätt att inmundiga gröt:
Klippt havre, 50/50 mjölk/vatten, en nypa salt. Serveras med exempelvis rårörda lingon och smör.
 

Bifogade filer

  • IMG_20200804_104847.jpg
    IMG_20200804_104847.jpg
    206,6 KB · Visningar: 37
Jag har redan börjat fundera på vilka kurser jag ska läsa nästa år. Skolan har tydligt presenterat en idé om att de ska få upp mig till 100% innan läsåret är slut (just nu läser jag ca 50% och det är verkligen på gränsen...) och bett mig fundera på hur vi ska göra det. Jag försökte förklara att det inte kommer gå och att jag har lämnat papper på det. Papprerna är skrivna i Januari och mitten av Augusti i år, så de är aktuella.

Dessutom vet jag inte vem jag ska vända mig till? När jag frågade i början av terminen sa de att de inte bestämt vem av klassmentorerna som ska vara ens mentor-mentor. Lite senare sa de att Y ska vara min mentor-mentor och idag på föräldrarmötet stod jag med på Xs lista. Utöver det ska jag ha avstämning varje vecka med en tredje person, eventuellt :confused:

Troligtvis får mamma ta den här diskussionen med skolan för jag orkar inte göra det... mamma kontaktade mentorn jag hade förra året för någon vecka sen och hon verkade ledsen över att det blivit som det blivit och att den informationen som skulle "följa med" mig inte följde med mig. Så vi är liksom på ruta ett i att få alla att förstå :(

Jag är trött så nu ska jag försöka sova! 💤
 
Är tydligen allergisk (?) mot spenat plötsligt :confused:
Älskar mat med spenat i men senast fick jag en konstig obehaglig känsla i halsen efteråt. Inte ätit det på länge men sen ikväll gjorde jag det - samma sak hände! Googlade lite :angel: men tog sen en allergitablett och det blev bättre...

Så trist! :(
Intressant att bli så helt plötsligt av spenat. Och trist :(
Det som är så nyttigt annars
 
Ska upp tiiidigt. Alldeles för tidigt. Lite osäker på när jag ska sätta klockan. Nytt ställe och innan dess ska jag och en till hjälpas åt i stallet så det borde gå ganska fort där.
och nu kom jag på att det måste tankas eftersom det inte gjordes sist så där går det några extra minuter så dumt :arghh:
 
Skulle "bara" plocka lös lite hår från brunnen i duschen. Slutade visst med att jag fick plocka isär hela alltet. Så förlåt grannar att klockan kan ha dragit iväg lite ifall någon stördes.

Nu är jag iallafall nyduschad och i sängs och ska väl försöka sova några timmar innan jag måste upp tidigt imorgon.
 
Skulle "bara" plocka lös lite hår från brunnen i duschen. Slutade visst med att jag fick plocka isär hela alltet. Så förlåt grannar att klockan kan ha dragit iväg lite ifall någon stördes.

Nu är jag iallafall nyduschad och i sängs och ska väl försöka sova några timmar innan jag måste upp tidigt imorgon.
Jag vågar inte duscha så hör dags. Är rädd att det stör grannarna. Min hyresvärd bor i husrt och jag vill inte att hon ska få klagomål.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
12 13 14
Svar
268
· Visningar
8 200
Senast: grodan21
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 186
Senast: Nixehen
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 602
Senast: Jeps
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 631
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp