Vad gör vi? Del CXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick iväg 8 fakturor.4 beställningar och svarat på mejl. Nu packar jag in för idag. Borde byta sängkläder men det ligger n2 fislisor (aka hundar) därinne och snarkar och jag har nog inte hjärta att väcka dom :heart

_poff- så var tisdagen borta
 
20200915_171542.jpg

Detta skulle ha varit fyra portioner men tre kändes mera lagom, vilket är ju bra - jag har bara två såna där lådor :rofl:
Men hjälp, detta började nog kännas för olikt mig med mera ordentliga middagar. För sedan satte jag i mig resten av chipsen som var över från igår och lite godis som var över från helgen :grin: ingen oro, allt är som vanligt fortfarande alltså :D
 
Grubblar på var min vattenkokare har tagit vägen. Och varför olika företag har så olika priser på frakt. :idea:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
5 531
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 058
Senast: Nixehen
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 167
Senast: Jeps
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 371
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • arkiv i vården
  • Vad gör vi? Del CXCIII
  • Sweeps trasiga fot/ben

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring - igen
  • Vackraste hundrasen
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp