Vad gör vi? Del CXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Aldrig sett, så ingen aning. Men jag tycker överlag inte så mycket om katter (om man vågar säga så här där ca hälften verkar vara katt-fanatiker ;):nailbiting: ) så antagligen inget för mig.

Men nu har jag iallafall gått och lagt mig utan större missöden eller dumheter så det är bra. Ska försöka sova nu (utan medicin... :cautious: )
Då får du söka på det någon gång :)
Jag tror inte att man måste tycka om katter för att tycka om dem, det är en tecknad katt :)
 
Sökte lite random på London 1952 för jag ville ha inspirationsbilder från omkring den tiden, fick upp det här 🙃
London-fog-1952.jpg

Lyckades pricka in året för "the great London smog" som hade ihjäl 12000 människor och även tusentals djur.
Jaha, så går det när Macbeth söker verklighetsflykt...
 
Nu har jag gråtit en skvätt över ovan sagda situation eftersom jag har ungefär samma förmåga att hantera mina känslor som en hungrig 2-åring. Ungefär samma distans till mina egna problem också.

Godnatt! Hoppas att det är 32-åriga @Voeux som vaknar i morgon. Ingen vet, det är det som gör livet så spännande. Stay tuned for the next episode of Brat Life.
 
Jag är van att gå upp 07. Går idag upp 05. Kroppen är i chock. :laugh:
Är van att jobba inomhus. Ska jobba utomhus idag.

Dessutom är det -4,2 grader ute och blåser tydligen. :cautious: jag förstår verkligen inte tjusningen med höst/vinter.
Tillägg, jag tror att vi har 17-18 grader inne då vi saknar varmvatten och därmed vattenburen värme. Jag hoppas att sambon lyckas koppla in nya värmesystemet idag.
 
Jag är van att gå upp 07. Går idag upp 05. Kroppen är i chock. :laugh:
Är van att jobba inomhus. Ska jobba utomhus idag.

Dessutom är det -4,2 grader ute och blåser tydligen. :cautious: jag förstår verkligen inte tjusningen med höst/vinter.
Tillägg, jag tror att vi har 17-18 grader inne då vi saknar varmvatten och därmed vattenburen värme. Jag hoppas att sambon lyckas koppla in nya värmesystemet idag.
Ok, rättelse. Vi har 16 grader varmt i vardagsrummet där luftvärmepumpen sitter. Det är betydligt kallare i resten av huset :angel:
 
Annars låter det ju som du hade det skönt i soffan. Jag har bara crémant i kylen och inga chips. Känns onödigt att öppna en flaska kylskåpskallt vin åt mig själv. :meh:
Äsch då.
Jag har ingen sambo att dela med. Så jag öppnar flaskor alldeles själv. :D
Och så sätter jag på en vacumkork och vinet kan hålla isg en vecka.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
719
· Visningar
37 758
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 602
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 824
Senast: Marita73
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
11 968

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp