Vad gör vi? Del CXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
En tand känns... konstig. Såg inget i spegeln dock. Får panik(!) av tänder och la mig i en gråtande hög i soffan en stund. Mannen jag träffar nu erbjöd sig att följa med till tandläkaren när jag nämnde att jag inte varit där på många år pga extrem tandläkarskräck...

Sååå nästa vecka ska jag jobba och ringa om tandläkare. Två saker jag verkligen inte vill. Fick även veta att de i onsdags hade sparat några svinjobbiga uppgifter till mig att göra på torsdagen (det var sagt att jag skulle jobbat då och det var visst kaos hela veckan). Hoppas att de inte sparat annat till mig till måndag... och nä, jag borde inte tänka på jobb nu
 
Red studsbollen idag, idag var hon både en riktig studsboll och en ännu mera galning. Stegrade en gång för att vi vände. Tvärstannade x antal gånger pga läskiga saker (exempelvis var det ett hemskt berg på ett ställe, varje gång vi red förbi :eek:). Studsade lite för att hon inte fick springa. Studsade lite till av oklar anledning. Mixade fyra gångarter vid ett tillfälle pga läskigt.

Men jag överlevde :up::bump::banana:
 
När man tror att man messar sambon som är på toa och på skoj skickar 💩🏎 och 💩⚡️ för att skämta om att han ska skynda sig.. Och så har man messat det till en ny ÅF!
Oh no!😱
Jaja, hon hade tydligen dålig humor och garvade ihjäl sig. Nu är isen iaf bruten och som tur var slapp jag gå under jorden av skam. 😅
 
Jag är klar med min inlämning! :banana:

Max antal ord var 1750 ±10% (+10% är 1925) och jag slutade på 1925 ord, typiskt mig att alltid lägga mig precis på gränsen :D Är inte helt nöjd med inlämningen, det finns verkligen så mycket mer jag skulle velat ta med, men antalet ord räckte inte till. En till grej jag inte är helt nöjd med var att jag fick sätta ihop några ord för att få det till 1925 ord (typ "it's" istället för "it is"), men troligen spelar det mindre roll. Förhoppningsvis räcker det jag har skrivit till det betyget jag vill ha i alla fall :)

Tänker att jag ska läsa igenom inlämningen typ på måndag eller tisdag på dagen också innan jag lämnar in. Då har jag ändå chansen att göra några sista korrigeringar innan jag lämnar in :up:
 
Jag HATAR verkligen fruktflugor. De lever utomhus har och varje var (nar de vaknar upp igen) och host nar det blir temperaturer under 18*C pa natterna kommer de in i huset. :banghead: Det innebar att jag maste han nagot som "lock" over vinglaset. :arghh:🍷

Wonderbread. Vilket jag antar motsvarar typ en limpa rostmackor.

Nja ... inte riktigt. Wonderbread ar bara luft. Inte alls den substans "normala" rost mackor har. Kanske halften per limpa?
 
Har för första gången skrivit till en person att jag nu kommer blocka på Facebook eftersom jag inte blir lämnad ifred (väntar såklart med att göra det tills personen läst). Känns trist, men samtidigt bra att faktiskt säga ifrån när andra beter sig ruttet. Måste påminna mig om att jag inte behöver acceptera vilken skit som helst.
 
När man tror att man messar sambon som är på toa och på skoj skickar 💩🏎 och 💩⚡ för att skämta om att han ska skynda sig.. Och så har man messat det till en ny ÅF!
Oh no!😱
Jaja, hon hade tydligen dålig humor och garvade ihjäl sig. Nu är isen iaf bruten och som tur var slapp jag gå under jorden av skam. 😅
ÅF?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
Svar
8
· Visningar
426
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 456
Senast: Marita73
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
18 19 20
Svar
386
· Visningar
9 070
Senast: doppler
·
Hemmet Jag har en surdeg (råg) i kylen som matas varje vecka för ett bröd jag regelbundet bakar. Nu behöver jag 350 g surdeg för ett annat bröd...
Svar
11
· Visningar
535
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp