Vad gör vi? Del CXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft tre fantastiska dagar i älgskogen med perfekt utdelning, perfekt sällskap och perfekt väder! Detta lever jag på länge :)
Vi blev klara redan igår så idag är det hemmadag. Ska äntligen rida mina skadade häst som inte ens varit liiite gallig (vet sa att det kanske aldrig skulle gå ner helt men det har det gjort) senaste veckan så nu ska han börja ridas igång:love: Ska få lite trädgårdsarbete gjort också och få upp lite stolp till hästarnas lunchhage. Fint väder så bäst att passa på att vara ute.
 
Framhoppning!

IMG_20201018_095748.jpg
 
Var pepp på att laga massa mat idag, men tappade inspirationen direkt när jag insåg att det saknades grejer till typ allt... Ingen lök, krossade tomater, vegobitar, dåligt med fond etc. Orkar inte gå och handla heller utan får försöka vara kreativ med vad som finns.

Eller ta tag i något annat som behöver göras, städning, blommor eller studier..
 
Hemma med hunden efter en tur på röbo med lek i hundrastgård. Tänkte stanna längre men hon drog till i leksaken så mitt bäcken blev knas (är väldigt instabil) så vi åkte hem. Ska dock snart iväg igen och hämta från kalaset.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
Svar
8
· Visningar
435
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 484
Senast: Marita73
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
18 19 20
Svar
389
· Visningar
9 176
Hemmet Jag har en surdeg (råg) i kylen som matas varje vecka för ett bröd jag regelbundet bakar. Nu behöver jag 350 g surdeg för ett annat bröd...
Svar
11
· Visningar
538
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp