Vad gör vi? Del CXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi ligger hemma i soffan och tar det lugnt. Eller ja, jag ligger i en soffa och dottern ligger i golvet :p

Två felfria rundor idag så vi är nöjda :D
Dock är jag lite grinig på ponnyn som vid avlastning tittade till på något och hoppade rakt upp i luften och sen ner på min fot. Ganska onödigt om man frågar mig :cautious:

IMG_20201018_105335.jpg
 
Vi ligger hemma i soffan och tar det lugnt. Eller ja, jag ligger i en soffa och dottern ligger i golvet :p

Två felfria rundor idag så vi är nöjda :D
Dock är jag lite grinig på ponnyn som vid avlastning tittade till på något och hoppade rakt upp i luften och sen ner på min fot. Ganska onödigt om man frågar mig :cautious:

Visa bifogad fil 58790

Duktiga de var :love:. Men...Rider du aldrig? Du har ingen häst du rider? :).
 
Kapat ner två kaprifoler. UGH - de var så intrasslade i spaljéerna att det kändes som om jag försökte trassla ut ljusslingor (och det är något av det värsta jag vet!)..... :wtf:
 
Jag har tagit en välförtjänt powernap och därefter röjt lite i köket.
Nu duschar dottern och ska sen städa sitt rum. Under tiden lagar jag mat och kollar på storslalom :D
 
Väntar på kyckling och potatismos. Lite sen middag idag, men jag handlade rätt sent och sedan skulle kyckligen ligga i MÅNGA timmar i crock-potten..... :) Surdegsbröd har jag precis plockat ur ugnen också. De goda dofterna sprider sig :) !!
 
Det kanns sa valdigt fel att sitta har med morgonkaffet (ja, ja, klockan ar nastan 10am, men jag har morgonrock pa sa da ar det morgon:p) medan ni pratar om middag och far mig att funderar pa middagen ocksa.:cautious:
I dag blir det nog creole mac 'n cheese :d eller foresten ... jag har en hel massa svamp och kottfars hemma. Hmmm och vitkal har jag ocksa. Jag kanner hur det nog blir nagon sorts "decomposed" kaldolme grej.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
Svar
8
· Visningar
429
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 463
Senast: Marita73
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
18 19 20
Svar
387
· Visningar
9 093
Senast: doppler
·
Hemmet Jag har en surdeg (råg) i kylen som matas varje vecka för ett bröd jag regelbundet bakar. Nu behöver jag 350 g surdeg för ett annat bröd...
Svar
11
· Visningar
537
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp