Vad gör vi? Del CXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Aldrig sett, så ingen aning. Men jag tycker överlag inte så mycket om katter (om man vågar säga så här där ca hälften verkar vara katt-fanatiker ;):nailbiting: ) så antagligen inget för mig.

Men nu har jag iallafall gått och lagt mig utan större missöden eller dumheter så det är bra. Ska försöka sova nu (utan medicin... :cautious: )
Äsch - man behöver inte alls älska katter.

Jag gillar vissa individer, precis som jag gillar vissa barn. Gillar inte alla hästar heller.
 
Jag har precis duschat och sen blåst håret. Även om vi bara ska gå 150 m så är det otrevligt med blött hår. Dag 4 på flyt och det börjar kännas ok! Inte så mkt magkurr så jag är nog snart i ketos.
Vad är det du dricker? Näringsdryck eller? Hur länge ska du hålla på?
 
Jag var sent uppe idag och låg och jobbade i sängen till kl. 07.30. Det resulterade i att kaminen tändes ganska sent och det tar en stund innan den blir varm. Nu ligger ena hunden en meter från kaminen på en fotpall med filt över sig och gnäller ljudligt över kaminen som inte strålar tillräckligt med värme.

Snart kräver hon väl att hunddagiset installerar en kamin i deras rum.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
442
· Visningar
24 221
Senast: Lilla
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 725
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 358
Senast: Marita73
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
21 22 23
Svar
443
· Visningar
10 815
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Ulvlek
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Ungern 2024?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp