Vad gör vi? Del CXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
På mallen står det så här: "Obs! Kom ihåg att ange trimbox och linjera den med skärmärkena i mallen." På mallen ser "utfallet" ut så här:
Visa bifogad fil 60383
Jag uppfattar det som att de vill att utfallet ska anges med den streckade linjen..... (Det känns som om vi kanske borde övergå till PM :D ....)
+ @Hoarfrost

Neej! Ni kan ju inte lämna mysteriet om det synliga streckade fallet olöst här i tråden :cry: Jag hann bli jätteintresserad(/nyfiken) och så avslutas det så här :D :(
 
Skitväder idag! Hade sovmorgon och efter frukost tog jag en ridtur i regnet, hade shettisen som handhäst. Sen blev det lunch och efter det städade jag hela övervåningen och hel tvätt. Satte på en älgstek och medan den puttrar har jag varit ute och gått med hunden. Snart är middagen klar och efter den ska jag träna och sen ska vi parkera tre huliganer vid tvn uppe och jag och maken ska krypa upp i soffan och kolla film på tvn nere 🥰
 
Supertrött dag. Sovit bort bort ca halva dagen, kul lördag 🙄 försökte gå ut lite, så ju soligt ut, men vädret hade även gömt lite hemligt regn mellan solstrålarna, svinkallt och blåsigt med. Huttrade så jag fick spänningsvärk i ryggen, måste eventuellt gräva fram min bajsfula vinterjacka nu då alltså :down:
Är fortfarande trött och vill mest gå och lägga mig igen, men måste fixa mat osv. Kanske tar ett varmt bad sedan och om jag lägger mig tidigt är jag förhoppningsvis piggare imorgon :)
 
Screenshot_20201121-181710~2.jpg

Den här annonsen var lätt kvällens roligaste :laugh:
 
När jag drog upp rullgardinerna i morse kändes det som att vara inne i en biltvätt typ. Sånt skitväder! Har latat mig inne hela dagen liggandes i soffan medans sambon masserat mina fötter och vi sett serie.
Nu har jag jobbat ett tag och han är nere och preppar mat och någon äppelkaka.
Sååå skönt med en slappdag! :heart
 
Supertrött dag. Sovit bort bort ca halva dagen, kul lördag 🙄 försökte gå ut lite, så ju soligt ut, men vädret hade även gömt lite hemligt regn mellan solstrålarna, svinkallt och blåsigt med. Huttrade så jag fick spänningsvärk i ryggen, måste eventuellt gräva fram min bajsfula vinterjacka nu då alltså :down:
Är fortfarande trött och vill mest gå och lägga mig igen, men måste fixa mat osv. Kanske tar ett varmt bad sedan och om jag lägger mig tidigt är jag förhoppningsvis piggare imorgon :)
Här är en till som inte gjort många knop idag. Mest slappat (med dåligt samvete). Hunden och jag hoppade över den dagliga promenaden. Vi är lite dämpade bägge två.

Ny tag imorgon :)
 
Långt ifrån klar men detta har tagit min eftermiddag (eftersom jag var tvungen att köpa färgen först :cautious:) projektet fortsätter imorn, men tur att det bara är denna väg som ska ha växter för det tar tid. Mannen har jobbat vidare med underlaget till tapeten så detta är alltså inte väggen där vi rivit tapet.
 

Bifogade filer

  • IMG_20201121_182012.jpg
    IMG_20201121_182012.jpg
    203,6 KB · Visningar: 37
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 458
Senast: skogaliten
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 519
Senast: BernT
·
Mat Jag vill göra Keto/LCHF osttortillas dvs kunna ha ett knaprigt ostskal att fylla alternativt rulla in saker direkt i pannan och göra en...
Svar
3
· Visningar
483
Senast: Dorinda
·
  • Låst
Tjatter Är helt dödstrött och piggare lär jag inte bli... vaknade tidigt för jag måste hinna med en massa saker innan jag åker till Stockholm...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
67 773
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp