Vad gör vi? Del CXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på att en vän ska höra av sig. Vi skulle promenerat med hundarna idag och h*n sa att h*n skulle höra av sig under förmiddagen men än så länge är det tyst. Får se om det blir något öht. Sambon har åkt iväg till sin mamma för att hjälpa henne med något så sitter mest här och väntar.
 
Jag har inte kommit ur pyjamasen i dag ens en gång. Har tillbringat större delen av dagen i sängen, stirrande upp i taket på just ingenting. Har nu precis kommit mig för att ta mig upp och tvättat håret, och ätit någon slags simpel kombinerad lunch/middag. Slötittar på Hela Sverige bakar och försöker tänka på allt utom kommande (jobb)vecka. Eller framåt över huvud taget. Jävla skitpandemi och jävla skitnovember.
 
Husse har fått en ny maskinförare 🐈 🚜
126208597_425185491842024_1426934807135422190_n.jpg

:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
5 595
Mat Jag vill göra Keto/LCHF osttortillas dvs kunna ha ett knaprigt ostskal att fylla alternativt rulla in saker direkt i pannan och göra en...
Svar
3
· Visningar
473
Senast: Dorinda
·
  • Låst
Tjatter Är helt dödstrött och piggare lär jag inte bli... vaknade tidigt för jag måste hinna med en massa saker innan jag åker till Stockholm...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
67 303
Senast: Calmiche
·
Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 310
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp