Vad gör vi? Del CXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den stackars räven låg i höbalarna när jag kom ut och skulle ge hästarna hö förut. Den ser inte bra ut alltså. Vette fasen hur vi ska få tag i den bara. Det är inte lätt...

Men men, sovmorgon idag. Ska köra dottern till hennes farmor bara hon ätit frukost. Jag sitter vid datorn och äter frukost :)
 
Handlade upp alla mina poäng hos sas igår. Vågar inte vänta på att det ska bli så säkert att flyga igen och köpa flygbiljetter för poängen. Så det blev 4 gin och tonic-glas och 2 dessert/champagne-glas för typ 86kr varav 77 var frakt. Vill att paketet kommer nu..!
 
Det här med att jobba hemma. Sambon är förkyld och hemma (ingen Corona). Igår kom han och petade på mig och pekade på ett av husen på andra sidan älven. Klockan var typ 8.30. De har en stor tv, som vi ser väldigt tydligt. Det gick inte att missa att de tittade på "vuxenfilm". :laugh: (och här snackar vi ändå ett avstånd på minst 150 meter)
 
Vetitusan om det beror på övningarna jag börjat gjort om det nu är så att jag har falsk ischias eller om jag ska vara glad över en vattensjuk och genomlerig hage som jag halkade ner i spagat igår...Kanske var det som gjorde susen?!? 😁. För ländrygg och bäcken/höft får mig inte att känna mig som 80+ längre...Hoppas det håller i sig oavsett 😁.

Gjort en arbetsskadeanmälan med!
 
Det här med att jobba hemma. Sambon är förkyld och hemma (ingen Corona). Igår kom han och petade på mig och pekade på ett av husen på andra sidan älven. Klockan var typ 8.30. De har en stor tv, som vi ser väldigt tydligt. Det gick inte att missa att de tittade på "vuxenfilm". :laugh: (och här snackar vi ändå ett avstånd på minst 150 meter)

Oups! :o "Äh, fuck Nyhetsmorgon!" liksom.
 
Den stackars räven låg i höbalarna när jag kom ut och skulle ge hästarna hö förut. Den ser inte bra ut alltså. Vette fasen hur vi ska få tag i den bara. Det är inte lätt...

Men men, sovmorgon idag. Ska köra dottern till hennes farmor bara hon ätit frukost. Jag sitter vid datorn och äter frukost :)
Om den inte är så frisk så är en kanske intresserad av mat?

Prata med jaktlaget på bygden om det finns nån fälla? Med bete går den kanske att fånga därinne eller strax utanför?
 
Väntar på min telefontid till VC... ska försöka dra igång en utredning om Borderline/EIPS. Varje litet symptom stämmer in på hur jag känner och mår och hur jag känt och mått i så många år jag öht kan minnas. I morse när jag körde till jobbet ville jag inte leva längre. Hade någon gett mig ett vapen i det ögonblicket jag gick ut genom dörren hade jag avslutat allt. Det var många år sedan jag kände det så intensivt. Är så trött på att vara trött och arg hela tiden. Är så trött på att vara misslyckad och inte kunna ha ett normalt känslospel i vardagen utan att alla känslor ska bli extrema utan anledning och pendla från ett extremt läge till ett annat på ett ögonblick. Att gå från glad och sprallig till rosenrasande på en halv sekund för att man tappar en sked. Är så trött på allt och tycker så synd om min fina sambo som såklart får stå ut med mitt fruktansvärda humör även om jag gör mitt yttersta för att inte ta ut det på honom.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 701
Senast: Scata
·
Fritid Är det någon som har eluppvärmda skosulor? Vilken sort/vilket märke använder ni och hur tycker ni de är? Hur fungerar de? Framförallt...
Svar
7
· Visningar
412
Senast: KesoNeso
·
Kropp & Själ Hej! Jag fick i fredags förra veckan en ordentlig knuff i bröstet av en häst. Gjorde ont men var inte värre än att jag skrek till och...
2
Svar
23
· Visningar
1 236
Senast: Modest
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
Svar
17
· Visningar
1 038
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp