Vad gör vi? Del CXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh :heart Grattis till er båda :love:
Tack! Vi har varit förlovade i drygt ett år nu men jag sa att jag inte tänker gifta mig i tandställning, och den rök i höstas så nu är det fritt fram 😄 Vi satt ett tag och funderade på datum, och kom fram till att 5/6 är ett bra datum för att 6/6 är en röd dag = lättare att få ledigt om man vill fira bröllopsdagen med övernattning 😄
 
C2154723-8655-40FE-8545-34744E1EB870.jpeg

Avslutade året med en längre skritt runda med herr Trulis. Just nu är de snöblandat kladd överallt så han har svårt och få fäste i skiten, men grusvägarna var fina iaf 🤷🏻‍♀️ Nu handla lite och sen hem och svira om för nyår med syster och hennes lilla familj ❤️
 
Årets sista ridning blev en härlig nyårsritt ute i vårt nya fina schabrak jag fick i julklapp :love:. En härligt pigg pålla som låg på rejält så det fick bli lite mer galopp på ridbanan efter ridturen, såå härligt! Och ingen avramling I år heller, har varit på vippen ett par gånger. :D:). Åt lite soppa till lunch så nu ska jag göra klart boxen och åka hem och börja förbereda middagen :). Och just ja. Den vanliga ångesten som jag ibland drar igång före ridning (tankar) påverkade först så jag kände att jag red som en kratta men spottade åt skiten bakom oss och red bra sedan; fokus på rätt ställe lixom 😎 .
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
74 606
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 264
Senast: ako
·
Kläder & Bli fin Vill ha kort hår! Och inte sådär "låtsaskort" typ till axlarna eller så, utan kort på riktigt. Har efter något år(!) av velande bestämt...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 195
Senast: zarmino
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 281
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp