Vad gör vi? Del CXXIX

Jag har "sagt upp" mig från stället jag jobbat på i 16 år. Förändringar är gjorda som jag inte tänker leva med, så jag kommer att bli uppsagd pga arbetsbrist när kontoret flyttar till grannstaden i höst.

Jag har inget nytt jobb på gång utan tänker att det löser sig säkert :angel: (Jag har gjort samma sak tidigare och det löste sig den gången iaf.)
Önskar att jag vågade göra detsamma... Har så många planer på sådant som eventuellt kan fungera om jag säger upp mig, men det känns lite för osäkert för att jag ska våga chansa.

Morgonstretch, och morgonkaffe :love:

Måste på allvar börja stretcha lite varje morgon, mår SÅ mycket bättre. Måste ju inte vara ett helt yogapass, bara fem minuter får mig att må bättre. Ett yogapass varje morgon vore iofs ännu bättre, men, tiny steps.

Även insett att kaffebryggaren haft fel inställning sedan ett litet strömavbrott, inte konstigt att det varit blaskigt. Nu så däremot :d Mot matteboken!

Sorry vovven. Morgonpromenaden är inställd.
3 grader och spöregn. :meh:

Bättre än det här....:meh::yuck:
E43A2069-06E4-45A0-B044-83AB2954ADD1.jpeg

Smuttar på morgonkaffe och sitter på kursintro i ekonomikursen. Känns lite läskigt, matte var aldrig min starka sida i gymnasiet, så känns redan som att jag ligger efter även fast vi inte börjat :rofl: Tur att jag har en kompis som tar examen från ekonomi nu, hon får rädda mig om jag blir helt förvirrad :o

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Funderar på vad jag ska göra till middag... jag är inte riktigt sugen på något.
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
52 777
Relationer Sen jag blev själv säger 80% av mina vänner att jag borde söka efter en ny man. Flera erbjuder sig att lägga ut nån bild, text på...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 579
Juridik&Ekonomi Om det nu blir så att vi har kvar detta huset på längre sikt än jag egentligen tänker mig i mitt eget huvud så har jag en liiiiiten dröm...
2
Svar
23
· Visningar
333
  • Låst
Tjatter Jag håller på att frysa ihjäl och överväger att elda... :cautious:
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 004