Vad gör vi? Del CXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har värk i kroppen och ryggen men det är pga inaktivitet
Och min eländiga säng
Hade tänkt köpa en ny madrass nästa månad men då är det studenten så

Jag och sambo är sjuka i Covid-19 just nu. Det började med att han hade ont i ryggen på golfrunda förra helgen, han trodde enbart att han var stel men hade ovanligt ont. Fick feber senare samma kväll. Jag har också haft mycket ryggont under sjukdomen nu.
 
Grejat med papier maché hela dagen. Tänkte att jag skulle börja med något smått för att lära mig, men i mitt huvud har det utvecklats till ett rätt stort projekt. Som vanligt.

Men så himla skönt det är att uppleva flow igen och göra något vettigt med händerna. Känner för första gången på länge glädje över att göra något.
 
denna hane + ett gäng honor är på väg till mig, i juni
 

Bifogade filer

  • nya hanen 3.jpg
    nya hanen 3.jpg
    163,3 KB · Visningar: 56
Härlig 1 maj med massa hemmafix, altantvätt och röj med utemöbler, ommöblering i vardagsrummet och äntligen fått slängt bord + stolar som inte får tillåtelse att ta upp plats längre :D!

nu väntar jag på maken som kommer hem med sushi strax 👏!
 
sitter i husbussen med andra koppen kaffe for dagen. Hundar har varit ute, frukosten aten, och jag har upptackt vad jag maste aka for att kopa da jag glomde grejor hemma. :cautious: Da jag kom hit i flip-flops kan det tankas att jag tittar om det finns skor pa "Freddies" (typ en Wallmart med hogre kvalitet) och nagra toppar ocksa.

Tater Tot vankar med bollen i munnen ... Han har redan sprungit som den "spring tok" han ar. Han springer, fort, stora loopar framfor mig eller runt mig och njuter i fulla drag for det roligaste som finns ar att springa. :love:

Vi ska ga ut och kora ett traningspass. Inte for nagot specifict, utan bara lite fotgang (den mest hjalpsamma grejen nar man behover distrahera hunden pa promenader:p) och grejor som vi tycker ar kul.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag är sugen på att köpa en maskin som tillverkar växtmjölk, men undrar om det är värt det. Är det någon som har en sån och vad tycker...
Svar
3
· Visningar
262
Senast: Tassa
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
76 828
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Har fruktansvärt kallt i min "källare" problemet är att det även är min wc, dusch och tvätt. Helkaklat med enda värmekällan delvis...
Svar
10
· Visningar
887
Mat Vi veckohandlade som vanligt i söndags men på grund av hela familjens magsjuka så har det ju inte blivit mycket mat som lagats...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 460
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp