Vad gör vi? Del CXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter frukost tillsammans med Lillkatten som sitter bredvid. Kom just på mig själv med att ställa tillbaka min vattenmugg framför henne och låta henne dricka ur den. Jag kände mig så elak när jag tog bort den och hon såg så besviken ut :o Jag får nog börja ställa fram en egen vattenmugg till henne.
 
Jo, det verkar så. Men hur sjutton gör man med omdömet :confused: ? Det var ju inget fel på säljaren för övrigt, och jag är inte ute efter att straffa på något vis, men det känns märkligt att inte alls notera det....

Jag hade gett ett neutralt skrivet omdöme (min go-to är "Allt bara bra" :D) och sedan dragit ner på beskrivningen i skattningen 1-5. För en så liten summa orkar jag inte tjafsa.
 
Äter frukost tillsammans med Lillkatten som sitter bredvid. Kom just på mig själv med att ställa tillbaka min vattenmugg framför henne och låta henne dricka ur den. Jag kände mig så elak när jag tog bort den och hon såg så besviken ut :o Jag får nog börja ställa fram en egen vattenmugg till henne.

Det är ju en katt så hon kommer inte att vilja dricka ur den, grejen är ju att dricka ur mattes mugg! :laugh:
 
Jag hade gett ett neutralt skrivet omdöme (min go-to är "Allt bara bra" :D) och sedan dragit ner på beskrivningen i skattningen 1-5. För en så liten summa orkar jag inte tjafsa.
Nej, tjafsa tänker jag verkligen inte göra! Som sagt så tror jag ju inte att säljaren gjorde det med flit, och jag hade egentligen inga förväntningar på prylen alls. Jag budade bara som en kul grej. Men det känns ändå lite konstigt att bara låta det gå förbi helt obemärkt så, ja, jag får nog ge sämre omdöme på beskrivningen.....
 
Sitter i soffan, har petat i mig smoothie och te. Borde äta något bättre men halsen är inte bra så matlusten är inte riktigt existerande. Ska iaf inte jobba idag så får väl försöka äta lite då och då under hela dagen. Har ingen lust att vara hemma och sjuk :(
 
Detta är inte min bästa jobbarkompis…
DE6803EF-4CDA-4ABB-A9F2-786A73238FBF.jpeg
 
Jag har "sagt upp" mig från stället jag jobbat på i 16 år. Förändringar är gjorda som jag inte tänker leva med, så jag kommer att bli uppsagd pga arbetsbrist när kontoret flyttar till grannstaden i höst.

Jag har inget nytt jobb på gång utan tänker att det löser sig säkert :angel: (Jag har gjort samma sak tidigare och det löste sig den gången iaf.)
 
Morr. Det sved på ryggen när jag vaknade. Lyckades nå med handen och det kändes som en liten sårskorpa. Rev loss med nageln och inser att det är en fästing. :arghh::rage:
Tagit en allergitablett och hoppas att det inte kommer att bli inflammerat och börja klia.
 
Morr. Det sved på ryggen när jag vaknade. Lyckades nå med handen och det kändes som en liten sårskorpa. Rev loss med nageln och inser att det är en fästing. :arghh::rage:
Tagit en allergitablett och hoppas att det inte kommer att bli inflammerat och börja klia.
After bite tycker jag är effektiv mot klådan som gärna kommer efter fästingbett.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
75 992
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Har fruktansvärt kallt i min "källare" problemet är att det även är min wc, dusch och tvätt. Helkaklat med enda värmekällan delvis...
Svar
10
· Visningar
857
Mat Vi veckohandlade som vanligt i söndags men på grund av hela familjens magsjuka så har det ju inte blivit mycket mat som lagats...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 420
Senast: Sirap
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 633
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp