Vad gör vi? Del CXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har "sagt upp" mig från stället jag jobbat på i 16 år. Förändringar är gjorda som jag inte tänker leva med, så jag kommer att bli uppsagd pga arbetsbrist när kontoret flyttar till grannstaden i höst.

Jag har inget nytt jobb på gång utan tänker att det löser sig säkert :angel: (Jag har gjort samma sak tidigare och det löste sig den gången iaf.)
Önskar att jag vågade göra detsamma... Har så många planer på sådant som eventuellt kan fungera om jag säger upp mig, men det känns lite för osäkert för att jag ska våga chansa.
 
Morgonstretch, och morgonkaffe :love:

Måste på allvar börja stretcha lite varje morgon, mår SÅ mycket bättre. Måste ju inte vara ett helt yogapass, bara fem minuter får mig att må bättre. Ett yogapass varje morgon vore iofs ännu bättre, men, tiny steps.

Även insett att kaffebryggaren haft fel inställning sedan ett litet strömavbrott, inte konstigt att det varit blaskigt. Nu så däremot :d Mot matteboken!
 
Försöker komma på hur jag ska beskriva min lekvärld går så där kommit på att den ska utgå ifrån Anna och långa farbrorn iaf :angel: Så de är ju ett framsteg ..
 
Har pratat med elnätsleverantören och fixat den biten inför kommande flytt (kommer att ha dubbla lägenheter under en månad, men behöver ju ha el på båda ställena iom flyttstäd och fixande..). Nu dammsugning och moppa golvet, sen är städningen klar! Väntar otåligt på provsvar från gårdagens covidtest..
 
Sorry vovven. Morgonpromenaden är inställd.
3 grader och spöregn. :meh:

Bättre än det här....:meh::yuck:
E43A2069-06E4-45A0-B044-83AB2954ADD1.jpeg
 
Här är det kyligt men solen skiner och jag har satt nya sollcellslampan på laddning. Ska bli spännande att se hur bra den fungerar. Eftersom min vattengymnastik är inställd tänkte jag gå och handla nu när det inte är så mycket människor i omlopp.
 
Smuttar på morgonkaffe och sitter på kursintro i ekonomikursen. Känns lite läskigt, matte var aldrig min starka sida i gymnasiet, så känns redan som att jag ligger efter även fast vi inte börjat :rofl: Tur att jag har en kompis som tar examen från ekonomi nu, hon får rädda mig om jag blir helt förvirrad :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
75 979
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Har fruktansvärt kallt i min "källare" problemet är att det även är min wc, dusch och tvätt. Helkaklat med enda värmekällan delvis...
Svar
10
· Visningar
857
Mat Vi veckohandlade som vanligt i söndags men på grund av hela familjens magsjuka så har det ju inte blivit mycket mat som lagats...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 418
Senast: Sirap
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 607
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp