Vad gör vi? Del CXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är så trött :cautious:
Inte direkt sömnig, men ofokuserad och tung i huvudet...

Kan det vara "tack vare" pollen och/eller allergimedicin?
Så ovärt! Blev randomly korsallergisk mot äpplen och stenfrukter förra året också, mina favoriter :arghh:
 
Är så trött :cautious:
Inte direkt sömnig, men ofokuserad och tung i huvudet...

Kan det vara "tack vare" pollen och/eller allergimedicin?
Så ovärt! Blev randomly korsallergisk mot äpplen och stenfrukter förra året också, mina favoriter :arghh:
Vissa allergimediciner gör en trött och även pollen, ja. Då antar jag det är björkpollen (givetvis iofs eftersom det mesta andra är lugnt nu)
du pratar om med tanke på dina korsreaktioner, trist :(.
 
Jobbat lite och skrivit pedagogiska planeringar
Hjärnan är dock inte riktigt där den ska vara
Ska ta och kolla av att vi har samma planeringar inlagda jag och kollegan.
Ska bli så skönt i höst då vi har en gemensam i stället för 2 klasser som nu.
 
Ok, jag äter min risifrutti och får ett riskorn att fastna mellan tandkött och kind. Pillar med tungan för att få bort det och nog lossnar det alltid... det OCH min visdomstand O_o
Hela tanden trillade ut, bara sådär :eek:
Jag har inte ont, har inte haft ont. Hur går sånt här till???
Jag fick tid hos tandhygienisten imorgon som ska kolla vad som hänt, ingen akuttid idag eftersom jag inte har ont.
 
Ok, jag äter min risifrutti och får ett riskorn att fastna mellan tandkött och kind. Pillar med tungan för att få bort det och nog lossnar det alltid... det OCH min visdomstand O_o
Hela tanden trillade ut, bara sådär :eek:
Jag har inte ont, har inte haft ont. Hur går sånt här till???
Jag fick tid hos tandhygienisten imorgon som ska kolla vad som hänt, ingen akuttid idag eftersom jag inte har ont.
Oj tänk om min kunde göra det med.
Men skönt att du inte haft ont
 
Varit och storhandlat på Willys. Lite irriterad på att de inte har tre saker jag verkligen behövde. Tydligen kommer det nya leveranser på onsdagar så får väl passa på då - de håller dessutom på att bygga om så jag vandrade omkring och förvirrat letade efter saker och fick fråga en miljon anställda. Sedan bygger de om snabbkassorna och en i personalen stod och försökte hjälpa hela tiden, och hade dessutom fel på hur jag skulle scanna som en annan anställd förklarade för honom. Sedan, vilket irriterade mig, stod han precis bakom och tittade när jag slog in min kod. Fick till slut be honom att flytta sig lite och skyddade koden så gått det gick. Inte ok.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
76 005
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Har fruktansvärt kallt i min "källare" problemet är att det även är min wc, dusch och tvätt. Helkaklat med enda värmekällan delvis...
Svar
10
· Visningar
857
Mat Vi veckohandlade som vanligt i söndags men på grund av hela familjens magsjuka så har det ju inte blivit mycket mat som lagats...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 420
Senast: Sirap
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 710
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp