Vad gör vi del CXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej inte de heller 🙈
För lika människor :laugh:

Men kaniner däremot! Vem blir inte glad av kaniner!
Och hästar såklart.
Men grodor fattar jag själv inte varför de är så häftiga/gulliga. Men det är de ju?!



1614963753374.png





*host* Ja precis, gullig... :nailbiting:

https://www.goodshomefurnishings.co...d-cast-brass/8196-17-p71/iteminformation.aspx
 

1614968300412.png

Apparently there is no such thing as code violations in PA. So if you buy this house you go SPLAT if you fall off the ledge.

EvrDOEwXMAARYbh



EvrDOExXYAAn-4p

www.zillow.com

1596 Penn Forest Ln, Stroudsburg, PA 18360 | Zillow

Recently sold: $555,000. An Off-Grid Contemporary Style Cabin w/ Exceptional Views Perched Atop 5.46 Acres Adjoining Over 1,000 Acres Of PA State Games Lands. Large Velux Skylights, Marvin Windows & Doors Along w/ Antique Hand Blown Glass Windows Supply Abundant Lighting Throughout 3 Floors Of...
www.zillow.com
www.zillow.com
 

Visa bifogad fil 65707

Apparently there is no such thing as code violations in PA. So if you buy this house you go SPLAT if you fall off the ledge.

EvrDOEwXMAARYbh



EvrDOExXYAAn-4p

www.zillow.com

1596 Penn Forest Ln, Stroudsburg, PA 18360 | Zillow

Recently sold: $555,000. An Off-Grid Contemporary Style Cabin w/ Exceptional Views Perched Atop 5.46 Acres Adjoining Over 1,000 Acres Of PA State Games Lands. Large Velux Skylights, Marvin Windows & Doors Along w/ Antique Hand Blown Glass Windows Supply Abundant Lighting Throughout 3 Floors Of...
www.zillow.com
www.zillow.com
Vad i hela friden gör badkaret där uppe:rofl:
 
Nej inte de heller 🙈
För lika människor :laugh:

Men kaniner däremot! Vem blir inte glad av kaniner!
Och hästar såklart.
Men grodor fattar jag själv inte varför de är så häftiga/gulliga. Men det är de ju?!

Pa on Bali har de avblidningar av grodor overallt. De kommer fran nagon gammal sagen som visar att "aven en groda kan ha ratt en gang" :D De flesta statyer var himla sota faktiskt.

Och vem maste inte alska den har kompisen?
IMG_1785.jpeg
 
Jag börjar undra vad som händer i det här huset :cautious:
Min Chromecast har ballat ur och den enda enhet som hittas i appen är min grannes Chromecast. Det är inte samma wifi vilket min egen Chromecast påstår är felet mellan min telefon och Chromecasten. (Som alltså är på samma wifi.)
Det går inte heller att glömma grannens enhet för den kommer tillbaka hela tiden. Att ta bort enheten går inte heller för då "uppstår ett fel så det går inte". Vad felet är kan däremot inte upptäckas.

Nu har dessutom min Cmore-app blivit dansk så jag kan inte kolla på Farmen :banghead:

Screenshot_20210305_193347_se.cmore.bonnier.jpg
 
Jag börjar undra vad som händer i det här huset :cautious:
Min Chromecast har ballat ur och den enda enhet som hittas i appen är min grannes Chromecast. Det är inte samma wifi vilket min egen Chromecast påstår är felet mellan min telefon och Chromecasten. (Som alltså är på samma wifi.)
Det går inte heller att glömma grannens enhet för den kommer tillbaka hela tiden. Att ta bort enheten går inte heller för då "uppstår ett fel så det går inte". Vad felet är kan däremot inte upptäckas.

Nu har dessutom min Cmore-app blivit dansk så jag kan inte kolla på Farmen :banghead:

Visa bifogad fil 65709
Alltså jag förstår frustrationen men ändå komiskt :laugh:
 
Jag börjar undra vad som händer i det här huset :cautious:
Min Chromecast har ballat ur och den enda enhet som hittas i appen är min grannes Chromecast. Det är inte samma wifi vilket min egen Chromecast påstår är felet mellan min telefon och Chromecasten. (Som alltså är på samma wifi.)
Det går inte heller att glömma grannens enhet för den kommer tillbaka hela tiden. Att ta bort enheten går inte heller för då "uppstår ett fel så det går inte". Vad felet är kan däremot inte upptäckas.

Nu har dessutom min Cmore-app blivit dansk så jag kan inte kolla på Farmen :banghead:

Visa bifogad fil 65709
En helkväll med Byggemand Bob :up: :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 350
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag blev ju bannad härifrån en månad. Jag förstår beslutet men tycker väl inte att det har precis hjälpt. Inte vad gäller alkoholen...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
51 432
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Nu när jag varit sjuk inser jag hur ensam jag är. Ingen mer än min syster hör av sig.. Det finns nog de som inte ens har de så jag...
2
Svar
24
· Visningar
1 832
Senast: Nepenthe
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 198
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp